Debat om digitale tv-kanaler, HDTV og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signaler

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#346545
oakie skrev: 29. okt 2022, 16:47 Det sjoveste er at man ikke kan få lov til at bestille noget endnu..... Jeg fatter ikke hvad de tænker, også gøre det 1 december, midt i jule og eksamenstid!!!!! Det er noget af det dummeste ever!
Har bestilt internet, der er billigere end hos Stofa. :)

Det jeg er mega træt af ,er at man er tvunget over i en TV app-løsning, med en væsenligt dårligere stabilitet og billedekvalitet. Grundpakken er den eneste man kan få som DVB-C, og den er godt nok tynd.

Overvejer stadig hvilken udbyder jeg vælger på TV. Anbefalinger modtages med glæde! :)

Ser en del sport og har desværre ingen mulighed for at modtage kanal 6 og 9 via Yousee Play, da det er discovery kanaler.

Alt i alt ikke nogen god løsning for mig.

Ufatteligt at Antenneforeningen lader medlemmerne blive gidsler i deres konflikt med Stofa (som naturligvis gerne ville fortsætte).

Vi får heldigvis snart fiber i ejendommen, så er det farvel til både AFAA og Yousee. <B
#346553
allo skrev: 29. okt 2022, 22:05
Pede8000 skrev:Overvejer stadig hvilken udbyder jeg vælger på TV. Anbefalinger modtages med glæde! :)

Allente via deres flatdish eller parabol???
alt andet end via streaming (hvis man har en mulighed for det)
Bor i lejlighed, så det bliver noget streaming, tror jeg tager Allente da de har alle kanaler. Der er jo kun 6 måneders binding, så det kan ikke gå helt galt. :)
#346557
Pede8000 skrev:Bor i lejlighed, så det bliver noget streaming, tror jeg tager Allente da de har alle kanaler. Der er jo kun 6 måneders binding, så det kan ikke gå helt galt. :)
prisen (i forhold til hvad man får) er faktisk ret ok (dog så er der ingen svenske, norske, tyske kanaler - hvis det så skulle have en betydning for en...selvom at det som bliver vist på svenske kanaler bliver også vist på DR's...)

man kan læse (bl.a. på trustpilot) at de fleste er utilfredse og oplever problemer - men det ER tv via streaming så man ved hvad man(desværre) kan 'forvente' og at man kommer til at stå i samme situation...

jeg har (i sin tid) kigget på deres flatdish løsning (bor også i en lejlighed) men det blev til kort fra Yousee (uanset hvad så skal jeg ikke i nærheden af streaming - så længe det kan lade sig at gøre)

der mangler godt nok én kanal som jeg er helt 'afhængig' af og som køre non stop i baggrunden - MTV 80's :-) (kan høres gratis via internetradioen men så går man glip af videoer - som, i det tilfælde, er lige så vigtige :-) )
#346558
Prisen er bestemt godkendt, man får 20% i forhold til normalprisen på den store pakke med Viaplay Total inkl.

Problemet for mig, er at de får rasende dårlige anmeldelser på trustpilot. Deres App til ATV får 1,4 mod Stofas 4,7???!!! Uha.

Edit: Har lavet et opslag hvor jeg efterlyser erfaringer med Allente.