Debat om digitale tv-kanaler, HDTV og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signaler

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af FoolzRailer
#335288
Hej

Jeg har pt. Waoo 500/500 og Mellem TV-pakken med Web App adgang. Jeg overvejer at skifte til Hiper 1000/1000, men så mister jeg desværre min TV-pakke som jeg egentlig er glad for.

Er der nogen løsninger, hvor man får sit flow-TV men kun som Web? I princippet vil jeg egentlig bare gerne have haft min mellempakke ved Waoo med Web-adgang, så jeg kan smide det på Chromecasten.
Har i nogen erfaringer med det?
Af jkn789
#335293
Du kan feks bruge youtv hvor du vælger de kanaler du gerne vil have. Men de har ikke discovery kanaler med i deres udvalg.
Så har viaplay også en mulighed hvor du kan tilføje kanaler.
boxer tv skifter til nordlys og så er der Telia tv
Men spørgsmålet er om det bliver bedre og billigere end den løsning du har nu.
Du får en dårligere billede kvalitet via Web tv i forhold tv via kabel eller fibernet som du har nu.
Jeg er også kunde hos waoo og har deres store tv pakke og internet.
Jeg tror personligt at waoo bliver nødt til at kigge på deres priser på internettet når man nu begynder at åbne op for andre udbydere.
Af jkn789
#335297
Nu oplyser du ikke om du har waoo fibernet eller kabel tv, hvis du har fibernet er mer prisen fra 500/500 til 1000/1000 fra 389 til 469.
jeg er klar over at Hiper er billigere på internet delen, men spørg dig selv om prisforskellen mellem den mellem pakke du har i forvejen og de få kroner du kan spare på at få Web tv, er pengene værd med tanke på dårligere billede kvalitet.