Debat om digitale tv-kanaler, HDTV og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signaler

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af bbplayer
#303738
Lige nu sidder jeg og savner en multi-user streaming account.

Du åbner 1 app, og du har Netflix,HBO,Viafree,Viaplay,Dplay og whatever tilgængeligt, så kanal skifte og valg af film vil du ikke tænke på, du går bare igennem et katalog.

Findes det idag? Har set brugerflade på ATV og det er jo stadig opbygget med app som toppen og så skal du ned igennem arkivet. Jeg vil have denne app i toppen og et arkiv og alle mine konti under et, om det er Netflix film, GoT eller Amazon ST:Picard jeg vælger, så skal jeg ikke skifte app.
#303763
bbplayer skrev:Lige nu sidder jeg og savner en multi-user streaming account.

Du åbner 1 app, og du har Netflix,HBO,Viafree,Viaplay,Dplay og whatever tilgængeligt, så kanal skifte og valg af film vil du ikke tænke på, du går bare igennem et katalog.

Findes det idag? Har set brugerflade på ATV og det er jo stadig opbygget med app som toppen og så skal du ned igennem arkivet. Jeg vil have denne app i toppen og et arkiv og alle mine konti under et, om det er Netflix film, GoT eller Amazon ST:Picard jeg vælger, så skal jeg ikke skifte app.
Apple har lavet en tv app, der er på ATV og IPhone osv, den kommer til at indholde, indhold fra de udbyder der har apps på Apple tv, men nok ikke fra Netflix.
Brugeravatar
Af bbplayer
#303901
mads.klitgaard skrev:
bbplayer skrev:Lige nu sidder jeg og savner en multi-user streaming account.

Du åbner 1 app, og du har Netflix,HBO,Viafree,Viaplay,Dplay og whatever tilgængeligt, så kanal skifte og valg af film vil du ikke tænke på, du går bare igennem et katalog.

Findes det idag? Har set brugerflade på ATV og det er jo stadig opbygget med app som toppen og så skal du ned igennem arkivet. Jeg vil have denne app i toppen og et arkiv og alle mine konti under et, om det er Netflix film, GoT eller Amazon ST:Picard jeg vælger, så skal jeg ikke skifte app.
Apple har lavet en tv app, der er på ATV og IPhone osv, den kommer til at indholde, indhold fra de udbyder der har apps på Apple tv, men nok ikke fra Netflix.
Takker, den havde jeg glemt. Måske er vi snart der hvor jeg hopper over på sådan en boks :)
Brugeravatar
Af bbplayer
#303982
mads.klitgaard skrev:Apple har lavet en tv app, der er på ATV og IPhone osv, den kommer til at indholde, indhold fra de udbyder der har apps på Apple tv, men nok ikke fra Netflix.
Nå, jeg kan ikke lige finde denne app?
Er total blank på Apple produkter, så jeg beder lige om hjælp til at finde det :)

Det lyder i hvert fald som noget jeg må se på, men vil gerne læse og se lidt youtube først omkring det hvis muligt.

Det er vel ikke AppleTV+ vi taler om?
Brugeravatar
Af bbplayer
#304018
Tak,
Jeg gør det lige hjemme hos en anden i familien, før jeg overgiver mig fra mine egne løsninger :)

Men det burde jo være lige til, hvis man bare skal søge på "TV" , så burde jeg kunne finde det.
Brugeravatar
Af bbplayer
#304046
Nå,
Så fandt jeg en USA youtube om AppleTV app, og de apps som i USA supporter dette, og de får det til at lyde ringe, da ikke mange fungerer med den, så den hopper alligevel ud og ind i dedikerede apps, dog stadig samlet et sted, som jeg synes lyder OK.

Vil Dplay f.eks virke? Ved godt jeg kan finde en boks og lære og teste men! :)
Nogen som har en liste over dem som virker? Har flatpanels måske allerede været der og grave? link?
Skal flatpanels ikke være hurtige og lave en ny youtube hvor denne appletv app testes og vises? Den gamle video er fra 2015