Debat om digitale tv-kanaler, HDTV og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signaler

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#273793
Hejsa,

Jeg er lidt i tvivl her. Jeg ser alt sport gennem viaplay på mit apple tv, altså streaming. Synes kvaliteten på fodbold er ringe.

Derfor ringer jeg til yousee for at hører om deres bland selv tv.
De fortæller mig så at de kanaler man vælger som bland selv ikke vil gå gennem kabelantennestikket, men gennem internettet og deres boks.

Mit spørgsmål er så, er kvaliteten så bedre end viaplays, for det er vel os streaming? Eller hvad er det jeg ikke forstår her?
#273797
Det jeg med på - men det var ikke det som var spørgsmålet. Spørgsmålet er om det vil hjælpe at have abonnement hos yousee med blands selv (som jo os kører over internettet) ift at benytte Viaplay på ATV ift signalet som modtages og udsendes på mit tv?
#273822
Jeg har en yousee tv boks, der er antennekabel fra væggen sat i, og så internet og det kører.
Jeg har ikke selv viaplay sport, kun alm viaplay ( ser via Samsung tv app) igennem mit yousee bland selv.
Da viaplay mig bekendt ikke har en app på yousee boksen.

Ang. Billede kvalitet, så er jeg tilfreds på viaplay- Det tager dog lige 2-3 min før den går fra 360p til 1080i.