14. apr 2015, 20:51
#214367
Har lige snakket med Samsung support her til aften, efter jeg siden jeg købte mit UE60H7005 har haft problemer med lydudfald på BoxerTV. Jeg har haft antennemand forbi for at checke installationen, har testet antennestikket med et andet TV og kunne nu konkludere at Samsung / BoxerTV har et problem.
Problemet er at der ofte er en del "hak" i lyden på de fleste kanaler. Jo længere man er på kanalenjo værre bliver det. Skifter man kanal frem/tilbage forsvinder udfaldet ret ofte.
Samsung support meddeleler mig at det er et kendt problem og at de arbejder med BoxerTV på problemet. Løsningen bliver angiveligt (endnu) en firmware opdatering.
Jeg ville derfor høre om andre oplever samme problem, inden jeg krydschecker med Boxer??
Bor iøvrigt i Storkøbenhavn.
Problemet er at der ofte er en del "hak" i lyden på de fleste kanaler. Jo længere man er på kanalenjo værre bliver det. Skifter man kanal frem/tilbage forsvinder udfaldet ret ofte.
Samsung support meddeleler mig at det er et kendt problem og at de arbejder med BoxerTV på problemet. Løsningen bliver angiveligt (endnu) en firmware opdatering.
Jeg ville derfor høre om andre oplever samme problem, inden jeg krydschecker med Boxer??
Bor iøvrigt i Storkøbenhavn.