Debat om digitale tv-kanaler, HDTV og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signaler

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af maj_29
#97271
Jeg har installeret de digitale kanaler på min venindes LG. Men på enkelta kanaler, ex. animal planet skriver den "intet CI modul" og viser ikke kanalen. Hun har den store pakke og det er det korrekte netværksnummer. Hvad er galt?

Mette
Af dkscan
#97324
En række kanaler finder i to udgaver: En krypteret til kunder med mellempakken og abonnement på favoritkanaler og en ukrypteret til kunder med fuldpakken. Hun skal derfor blot finde den ukrypterede version.
Af honner
#104334
Jeg står med nøjagtig samme problem:
Har fuldpakken men der er mange kanaler jeg burde kunne se, hvor LG SL9000 siger at der er "intet CI modul".
Er der nogen der ved hvordan man kan se disse kanaler?
Og hvordan finder jeg den ukrypterede version, hvis det er det dder er løsningen?
PFT :)
Af igel
#104374
Hej

Du trykker på 'Menu'-tasten, trykker OK til 'Konfig' og OK til 'Programredigering'. Så får du vist samtlige kanaler ca. 200 +/-. Jeg starter altid i bunden og gennemser de kanaler, der er noget på og flytter dem op foroven. Når alle er flyttet derop, kan du så lægge dem i den rækkefølge, du ønsker. Hele proceduren tager noget tid ::l , så det er en god ide at lave en liste, så du hurtigere kan lægge kanalerne på plads næste gang, du scanner kanaler ind på TV'et. På den medfølgende cd er der iøvrigt en udmærket brugervejledning.

Mvh
Igel
#304923
Hej
Fremme i 2019 har jeg samme problem...
Ydermere er der ikke noget der hedder "Konfig" i Menu og jeg kan heller ikke finde Programredigering.
Jeg kan heller ikke finde ud af at ændre i kanal rækkefølgen...
Nogen der kan hjælpe!!!!

Mvh Gitte
#304938
Hej Gitte

Hvilket tv har du?

Hvilken pakke har du?

Hvilken netværks ID har du brugt

Kan du se nogle af de ekstra kanaler du har betalt for eller er der ingen af dem der går igennem?

har du tjekket med yousee at de har åbnet for kortet?
#307020
Jeg har samme problem som Gitte.

Jeg har alle kanaler ved Boxer og har sat kort i modul og modul i tv. Det virkede fint på den gamle Samsung skærm.

Det nye TV er et OLED C9.

Har du et forslag, Thomas?

Vh.
Christoffer
#310320
På et LG C9 med dansk sprog skal man i "indstillinger" - "alle indstillinger" - "kanaler" - "kanal manager". Der kan man redigere og flytte rundt på sine kanaler.

Med YouSee skal man vælge et bestemt netværks ID hvis CA modulet skal i brug. Det er 111. Ved ikke om Boxer har lignende setup. Se evt. mere her: https://kundeservice.yousee.dk/tv/opsae ... ler/lg/art