Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#346919
Linket i bunden af anmeldelsen er vist forkert. Det fører ikke til denne tråd, men til tråden for 2021-versionen.


Jeg bryder mig ikke om grafen 'Long-term load'.
- Der er ingen enheder på akserne
- Tallene er små og pixelerede
- Y-akserne har forskellige størrelsesordner
- Hvorfor to forskellige plots, når begge serier fint kunne være i samme plot


Vil HDMI-CEC kunne styre mit Pioneer LX-5090h fra 2008, eller er standarden ændret væsentligt siden da?
#346922
Frossenfisk skrev: 10. nov 2022, 11:18 Linket i bunden af anmeldelsen er vist forkert. Det fører ikke til denne tråd, men til tråden for 2021-versionen.


Jeg bryder mig ikke om grafen 'Long-term load'.
- Der er ingen enheder på akserne
- Tallene er små og pixelerede
- Y-akserne har forskellige størrelsesordner
- Hvorfor to forskellige plots, når begge serier fint kunne være i samme plot


Vil HDMI-CEC kunne styre mit Pioneer LX-5090h fra 2008, eller er standarden ændret væsentligt siden da?
Link rettet.

Enig i, at det ikke er verdens bedste graf. Det er ikke en, vi har lavet. Graferne er fra en app, som desværre ikke har mulighed for at outputte data til bearbejdning. Så vi gik med andenbedste mulighed, hvilket var screenshot :)

Årh det er længe siden jeg har siddet foran Pioneers dejlige plasma-TV, men hvis andre bokse kan tænde/slukke TV'et via HDMI CEC, så kan Apple TV også.

HDMI CEC er blevet udvidet, men det handler primært om, hvilket funktioner TV-skærme skal understøtte. I de tidlige dage var det kun standby og play/pause, der skulle understøttes på HDMI CEC. Nu er tænd-funktion og et par andre ting også obligatorisk.
#346923
Tak for god anmeldelse. Jeg spiller arcade spil (som en af de få herinde?) så jeg er glad for bedre performance. Jeg ved stadig ikke om jeg skal købe... jeg afventer nok med at tage beslutning til 2023 hvor qms er klar på apple tv og forhåbentlig tv skærme.

Prøvede du at tilkoble nintendo controllere? Nye som gamle.
#346978
Rasmus: Nej heller ikke mig, jeg synes bare Nintendo retro controllere er fede. Kunne godt tænke mig en :)

Flemming Larsen skrev: 10. nov 2022, 13:55 Kunne være, at jeg skulle få fat i en eller anden controller, så det kunne afprøves. Må kunne købes billigere over DBA eller lignende.
Der er i hvert fald nok at vælge imellem. Apple tv understøtter vel snart alle de populære controllere.
#346983
kabri skrev: 11. nov 2022, 10:57 Rasmus: Nej heller ikke mig, jeg synes bare Nintendo retro controllere er fede. Kunne godt tænke mig en :)

Flemming Larsen skrev: 10. nov 2022, 13:55 Kunne være, at jeg skulle få fat i en eller anden controller, så det kunne afprøves. Må kunne købes billigere over DBA eller lignende.
Der er i hvert fald nok at vælge imellem. Apple tv understøtter vel snart alle de populære controllere.
Jeg må ud og kigge.