Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#346912
Torben Rasmussen skrev: 9. nov 2022, 22:24 Som jeg også skriver i anmeldelsen, så er det en fiks feature, men når først man har indstillet sine præferencer eller kalibreret systemet, så er det næppe nogle indstillinger man vil besøge ofte. Hvad justerer du på derinde på daglig basis?
Hej Torben
Det jeg skriver er kun noget jeg har set og læst via diverse anmeldelser på youtube andre steder. Jeg mangler stadig at få testet systemet i mit hjem - håber på der kommer et godt black friday tilbud.
Af ozcanp13
#350242
Det er skuffende at så dyrt et system ikke kan leve op til den bredere stereo og atmos-opevelse. Jeg hørte den i butikken og den har en rigtig god bass, men når man betaler 60.000 og skal betale yderligere for højtalere for at kunne få det helt op, så synes jeg B&O har skudt lidt forkert. De har reklameret ret meget i at det her skulle være all-in-one system (Stage 2.0), men det virker mere ud fra anmeldelser til at være én del af et større setup.