Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#343347
Rasmus Larsen skrev: 24. jun 2022, 13:26
Efcjay skrev: 23. jun 2022, 14:04 Hej kan i teste om undertekster på virke de sorte bjælker på de indbyggede apps så som Netflix Disney+ osv. Det gør det nemlig på x95j skærmen dimmer op og ned?
Undertekster i almindelighed skaber en meget distraherende effekt på X95K. Jeg har ikke meget erfaringer med X95J, så jeg kan ikke sige, om der sker præcis det samme, men ja der foregår dimming både op og ned ift. undertekster.

Hvordan det tager sig til udtryk kommer også lidt an på, hvor underteksterne ligger i billedet. Det er værst når de ligger nede i den sorte bjælke eller lige omkring skillelinjen.
Det er fuldstændigt det samme på x95j
#343348
På mig viker det som om kun meget lidt er sket mht. LCD siden jeg købte mit KS fra Samsung og det var i ´16 hvilket også er grunden til at jeg ikke har skiftet det ud.

Jeg var hos Hifi-klubben forleden og kikke på et Samsung QD-OLED men jeg blev ikke blæst omkuld i forhold til A90J - dog har begge et superflot billede - det store spørgsmål er om Sonys QD´er kan imponere mig så meget at jeg vælger det fremfor G2 eller Samsungs QD - under alle omstændigheder så skal KS på pension og absolut intet tyder på at afløseren bliver et LCD - vi er noget til the end of the line mht. LCDs udvikling
Senest rettet af KimKaos 25. jun 2022, 06:22, rettet i alt 1 gang.
#343350
Jeg har haft X95j i 2 måneder og har på intet tidspunkt oplevet problemer med undertekster. Jeg er meget positiv overrasket over billedkvaliteten.

Mvh Michael