Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#343167
Det virker let fesent at LAN-forbindelse kun er 100 Mbit/s - hvorfor pokker får de ikke smidt en 1 Gbit/s LAN kort i det tv - prisforskellen er til at overse når man alligevel er oppe i den pris for et tv
#343354
Vincent Theos anmeldelse er oppe og går fint i tråd med flatpanels konklusioner.

Han kommer helt fra start med en ret interessant observation omkring skærmens brightness og diming. Det er allerede kendt at Samsungs skærm har større peak brightness og måske generelt er lidt mere lysstærkt, men den kan slet slet ikke holde lysstyrken i samme niveau som Sonys kan. For en gangs skyld er det ikke Sonys diming algoritme der er den mest aggressive. Meget tydelig forskel!

#343359
Appelsins skrev: 22. jun 2022, 10:57
Torben Rasmussen skrev: 15. jun 2022, 14:36
Ddur skrev: 15. jun 2022, 14:33 I testen nævnes HT-A9. Kommer der en test af HT-A9?
Yes 8-)
Den er imødeset med spænding. Har i hørt noget fra Sony ift. lancering af HT-A9 i Danmark?
Nej, jeg har ikke mere info om hvornår de er tilgængelige, og af samme grund synes jeg måske heller ikke, at jeg har så travlt med at få anmeldelsen ud. Det er lidt synd at komme med en anmeldelse, som - muligvis - roser et produkt, hvis det er lidt af en enhjørning, som er umuligt at få fat på.
#343380
Vi har ikke haft mulighed for at sammeligne Sony A95K og Samsung S95B side-om-side, men vi noterede os også den mindre aggressive dimming ift. Sonys OLED TV med LG Display paneler, da vi i januar fik lejlighed til at kigge nærmere på skærmene: Første indtryk: Sony A95K QD-OLED, X95K miniLED LCD & andre 2022 TV

Helt bestemt et positivt skridt fremad for OLED.
#343401
Rasmus Larsen skrev: 27. jun 2022, 06:45 Vi har ikke haft mulighed for at sammeligne Sony A95K og Samsung S95B side-om-side, men vi noterede os også den mindre aggressive dimming ift. Sonys OLED TV med LG Display paneler, da vi i januar fik lejlighed til at kigge nærmere på skærmene: Første indtryk: Sony A95K QD-OLED, X95K miniLED LCD & andre 2022 TV

Helt bestemt et positivt skridt fremad for OLED.
Bestemt og så tyder det på at mérprisen for Sony vs. Samsung måske lige på dette enkelte punkt har sin berettigelse og at den heatsink Sony har valgt at bruge gør en forskel.
#350267
Vil godt anskaffe fjernbetjeningen til mit A80J, men hvordan starter man tekst tv? (synes ikke jeg kan se en dedikeret knap)

- ja, det er håbløst forældet, men det er det eneste site med 100% objektive nyheder