Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#342880
Anmeldelsen af Samsung QN95B 'Neo QLED' er online. Det er den nye topmodel indenfor LCD TV med et slankere design og en redesignet Tizen-brugerflade – nu i fuld skærm.
Find testen her: https://www.flatpanels.dk/test.php?suba ... 1623648089

Hvis du har spørgsmål, kommentarer eller tilføjelser, kan de placeres her i tråden og vi skal prøve at vende tilbage på dem.

God fornøjelse med læsningen.
#342881
Rigtig god anmeldelse :)

Jeg er selv igår blevet ejer, at 55QE90A, efter lang tids Overvejelse. Eneste anke er bevægelse af en fodbold, under en fodboldkamp, og sort nivaue. Men Ok det vidste jeg godt inden købet. Vil hellere undvære risikoen for Burn-In, og bedre billede under game mode, end Sony, på PS5.
Ville ikke vente på en S95B, men Ok, fik også penge tilbage for min AJ90 jeg afleverede til Hifiklubben. Kan jo få 2 stk QLED for, billigere penge end S95B. Så syntes jeg har valgt rigtigt. Glad for der ikke er vanvittige forbedringer i Q90B.
#342883
Har i en årrække været glad for Samsungs LCD TV - men det står mere og mere klart det er på tide at skifte til (QD-)OLED i år

Grunden til jeg ikke har skiftet mit tv før er simpel - De OLED (CX og C1) jeg havde hjemme var ikke lyse nok og de LCD Samsung sendte på gaden var ikke gode nok - mit KS er fint og fejler intet men jeg vil gerne hæve oplevelsen når jeg ser film