Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#342858
Rasmus Larsen skrev: 31. maj 2022, 05:44
Blackspot4200 skrev: 30. maj 2022, 18:19 Jeg målte på en G2 forleden, den ramte ca 939 cd/m2 på 10% vindue i HDR10.

Ved 5% eller 20% var lysstyrken markant lavere.
Også lavere på 5%?
JA ! prøvede både 5% og 2% og der var lysstyrken også lavere end ved 10%, lidt spøjst !
#342874
Filmmaker Mode er det samme som ISF Dark, som er rettet mod BT1886, som cirka svarer til gamma 2.4, hvor vi gerne vil have gamma 2.2. Den fremstår dermed som upræcis når du ser på gråskalaen, fordi vi måleder den op imod gamma 2.2. Som jeg skriver i teksten, så det en lidt unfair evaluering fordi det jo er et bevidst valg, at profilen er målrettet et mørkt lokale og dermed ~gamma 2.4 og ikke gamma 2.2. Så afhængigt af dine omgivelesr, så kan Filmmaker Mode godt være det bedste valg - det mener vi bare ikke den er for de der gerne vil bruge TV'et til andet end fimkigning i et mørklagt lokale .
#342888
Lige et spørgsmål som måske skulle have været med til lanceringen tidligere i år. Har I hørt noget om at LGs G-serie kommer i en 48-tommer udgave i de kommende år?
Den kombination af størrelse, performance og montering savner jeg
#343304
Vi har fået et par spørgsmål om Matter i LG TV, så jeg tænkte jeg også ville dele svaret her i tråden.

LG har sagt, at deres 2022 TV får understøttelse af Matter senere på året. De er dog ikke blevet mere konkrete end det, så vi ved ikke, hvad det indebærer desværre. Matter lanceres til efteråret og alle parter går ret stille med dørene pt.