Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#325119
Er der nogen der også har fået problemer med at cast fra computer til Phillis OLED 854 - jeg har tidligere kunne gøre dette men i november 2020, kunne jeg ikke gøre det mere.

Når jeg trykker på CAST FANEN på computeren (cast symbol), siger den ... søger efter enheder og så skriver den .. der blev ikke fundet nogen enheder.

Både computer og tv er på samme trådløs netværk og jeg har opdateret både computer og TV. Er der nogen der har oplevet det samme. Skal man virkelig til at bruge fabriksindstillinger.?
#325405
Jeg har nu selv fundet en løsning på problemet. Sluk strømmen ti routeren og genstart den - så nemt er det.
Fejlen er opstået efter at jeg er overgået til en anden internet udbyder. Der er ikke sket kode ændringer men der er alligevel sket det at der ikke kunne caste .
#326256
Men efterfølgende har det vist sig, at den skal slukkes hver gang jeg ønsker at caste - det er ikke optimalt. Håber at finde en løsning så routeren ikke skal genstartes når jeg ønsker at caste fra computer til TV.