Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#316842
Der er flere ting i jeres test der har fået mig til at genoverveje om jeg skal skifte tv i år og jeg tror at jeg springer over - Q95T stod ellers på ønskelisten.

De færre zoner - styringen af lyset mv. trækker voldsomt ned i min bog - jeg ønsker ikke at mit tv konstant blander sig og jeg vil få spat hvis underteksterne konstant skifter - lidt ligesom en dårligt komprimeret serie på Netflix hvor lyset konstant går op og ned.

Nyt TV må vente til evt. næste år og så købe en Apple TV box når de nye kommer til efteråret da jeg ikke har den app på mit "gamle" Samsung
#316921
rasmus.zahle-limkilde skrev: 17. jul 2020, 18:32
Gutschi skrev: 17. jul 2020, 10:07
rasmus.zahle-limkilde skrev: 11. jul 2020, 09:27 Mander: hvordan fik di det til den pris??
Hifi klubben kørte med 30% intropris for medlemmer.
hmpf... jeg re medlem og den er helt gået min næse forbi... mon ikke det bliver noget lignende til BF?
Du må gerne købe dét som jeg har hentet i hi-fi klubben, det står stadig uåbnet.
#317117
Har købt QE65Q95T til en rigtig god pris, men jeg er noget skuffet over billedet når man f.eks ser Formel 1 eller MOTOGP motorcykelløb med hurtige bevægelse over skærmen. Synes der er en del "sløret" pixels efter f.eks dæk på Formel 1 biler, når de køre henover skærmen. Er det noget som man kan justere væk??

Mit 10 år gamle 200Hz Samsung UE46B8050 havde ikke dette problem, så er lidt skuffet
#317593
Jeg har ændret indstillingerne til det der er nævnt i testen, pånær Auto motion plus, som jeg ikke kan finde i menuerne.
Indstillingerne har hjulpet med de hurtige bevægelse henover skærmen, men hvis man ser en blå himmel med hvide skyer på, så ser de hvide dele af himlen helt forfærdelig ud. Det ligner nærmest mega dårlig opløsning/pixels.
Yderligere så kan bar hud på mennesker også blive mærkelig at se på, det ændre nærmest farve og tværes ud. Det skal siger at jeg har Yousee kabel tv.