Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#315839
SonyCPH skrev: 14. jun 2020, 12:44 Du skriver "færre ram".

Bortset fra rent sprogligt vrøvl, hvor meget er der så tale om ?
Hvis vi skal fortsætte i dit spor.

Så er der i anmeldelsen benyttet korrekt sprogbrug. Har der været mere af noget og det nu er mindre er det lig med færre.

Og så hedder det ikke “hvor meget“ når man taler om ram. Men hvor mange.

Så det virker lidt tosset at du angriber sproget men selv fylder dit med fejl.
#316376
Hej gutter, kan man få lidt support til valg af et Sony TV?
Skal til at købe et OLED 55" Sony og har været indstillet på, at det skulle være et AG9 Masterserien fra 2019.
Kan nu se, at der er kommet et nyt år 2020 Sony A8 fra den "professionelle" serie. Der er stor forskel på priserne på de 2 produkter hos Sony og når jeg prøver at sammeligne de 2 produkter her på Flatpanels - kommer der faktisk ikke rigtig nogle forskelle op - vist kun i Android versionen.
Er AG9 stadig foran A8 eller er 2020 modellerne mere up-to-date?
Kan godt vente med at købe til sensommeren - har et gammelt LG som kan bruges i nødstilfælde - hvis I mener at man skal afvente noget nyt i de næste par måneder.
Har valgt OLED da jeg ser film, naturprogrammer - ser ikke sport i større mængder. Sony er valgt fordi alle mine tidl. TV har været Sony og så har fruen i huset også en mulighed for at jonglerer med bare een fjernbetjening. Håber at indlægget ikke er smidt i det forkerte forum. Mvh. Steffen.
#323783
Waqas skrev: 30. nov 2020, 08:06 Var i elgiganten i går og se på sony ah85, De kørte en reklame film for nescafe, at der var svag men synlig blooming omkring objekter på mørk baggrund, andre der har oplevet dette, måske er det kildematerialet?
Jeg gjorde også mig selv i tvivl da jeg var ude og kigge på det i butikken, men det var tydeligvis en kombination af dårligt indstillet billede og et dårligt signal.
Hjemme i stuen står det knivskarpt! 👍🏼 Super lækkert tv!