Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#315590
Ja, AirPlay får man ikke rigtig ind i Playbar, så hvis du bruger dét så er Arc klart bedre rustet. Som jeg skriver i anmeldelsen, så kan man jo teste uden sub og se om den ekstra bas ift Playbar ikke er nok af en boost. Hvis ikke så kan man jo skrive sub’en på ønskelisten.
Af Kallespears
#315593
Torben Rasmussen skrev: 7. jun 2020, 17:51 Ikke den hvide. Jeg puttede i kurven i går, så du har nok bestilt for en uges tid siden gætter jeg på? Jeg ville ikke lægge en bestilling før jeg var færdig med at teste.
DHL har lige konfirmeret på mail, at ophæng og Arc bliver leveret i morgen. :)
Happy happy. Men surt med et Samsung 65F8005 pt ;;)
Brugeravatar
Af elcom
#315652
Den sorte står nu også i restordre med afsendelse 17. Juli.

Jeg har lige fået besked på at min er afsendt i dag og forventes leveret imorgen. Bliver spændende.
Af henningdalgaard
#315745
Jeg har Sony ht st5000 sammen med LG OLED B7 og er egentlig godt tilfreds. Jeg har to trade ups fra sonos, og kunne derved få Arc og Sub til en god pris, og sælge mit næsten nye Sony setup til en god pris.

Men det vil jo stadig være en nedgradering i kvalitet? Eller er det ikke noget man vil bemærke i praksis?
Jeg har jo ikke eARC og mister også DTS. Dog ser jeg næsten kun film fra streaming og rips af blurays.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#315747
Dine BluRays kunne sagtens gå hen og være i DTS-MA, så hvis du pt. kører passthrough til ST-5000, så vil det ikke virke med Arc. Den kan ikke klare DTS. Opgraderingen ville bestå i, at du kan få bagkanaler med, hvor du i dag har loftkanaler, som ikke bruges pga. manglende Atmos-understøttelse i dit øvrige udstyr.

Husk i øvrigt, at dit trade-up godt kan klare både Sub og Arc på én voucher. Du skal bare vælge en pakke i stedet for at købe begge dele hver for sig. Pt. er pakkerne "udsolgt", så jeg ved ikke om de kommer igen, men før status ændrede sig til dette, så kunne jeg i hvert fald putte 1xSub, 1xArc og 2xSL i kurven på én voucher.
Af henningdalgaard
#315750
Tak for svaret. Jeg kan ikke længere huske hvad mine film er rippet med. Jeg har sikkert også brugt forskellige indstillinger, og nogle er komprimeret ned med x265/x265. Men betyder det at der slet ikke kommer lyd? Plejer der ikke være noget "fall back" lydspor som ARC så kan afspille?
Jeg bruger Apple TV som afspiller af alt, inkl TV, streaming og afspilning af film fra NAS med Infuse.
Brugeravatar
Af bendix
#315751
Torben Rasmussen skrev: 12. jun 2020, 11:12 “men før status ændrede sig til dette, så kunne jeg i hvert fald putte 1xSub, 1xArc og 2xSL i kurven på én voucher.
Købte du alle disse produkter?

I så fald ville det være interessant hvis du vil dele dine oplevelser når du har fået det sat op?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#315754
Nej, jeg endte med kun at bestille Arc, fordi pakken netop var udsolgt, da jeg først havde fået vores låneeksemplar. Men jeg har jo skrevet testen med Arc og 2xSL sat til. Der var bare ikke en sub med i vores pakke.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#315755
henningdalgaard skrev: 12. jun 2020, 11:49 Tak for svaret. Jeg kan ikke længere huske hvad mine film er rippet med. Jeg har sikkert også brugt forskellige indstillinger, og nogle er komprimeret ned med x265/x265. Men betyder det at der slet ikke kommer lyd? Plejer der ikke være noget "fall back" lydspor som ARC så kan afspille?
Jeg bruger Apple TV som afspiller af alt, inkl TV, streaming og afspilning af film fra NAS med Infuse.
Hvis du formår at få DTS sendt gennem hele kæden og ned i Arc, så vil der ikke være lyd. Sådan er det også på de øvrige modeller - og på andre systemer uden DTS.

Jeg ved ikke om der er et sted i kæden du vil få det konverteret til noget Dolby.
Af henningdalgaard
#315761
burde infuse ikke rette sig efter audio settings hvis de er sat til 5.1? Ellers mister jeg så noget lydkvalitet på andre typer afspilninger?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7