Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#313780
Det er selvfølgelig fair nok at have den holdning- Jeg blev blot bedt om af dig og Rasmus at dokumentere mine observationer og hvilke udfordringer jeg så af den manglende båndbredde. Det virker næsten som om der ikke kan indgåes dybere diskutioner om emnet i en tråd der har relevans til modellen. Slut herfra.
#315932
CX har ikke støtte for DTS / DTS-X?

Hva skjer hvis en spiller av en mkv-fil fra server i den innebygde mediaspilleren, eller kobler til en blu-ray spiller rett i tven (og bruker eARC), der filmen har DTS/DTS-X lydspor? Får en da bare PCM stereo?

Er interessert i LG sin nye SN11RG når den kommer. Den støtter DTS/DTS-X, men det er jo lite vits med eARC da hvis tven ikke støtter det? Kun ved tilkobling direkte i soundbar det fungerer da?
#315965
Det var da en god ide at oprette en tråd omkring LG bøvl/manglende evne til at få eARC til at fungere, må da være meget relevant med de bekostelige Atmos soundbars der er på markedet, er da surt at købe sådan en, og så opleve problemer med eARC efterfølgende.
#316171
Et spm fra "gamle dage". Jeg har i dag et LG C8 55", som jeg faktisk er glad for. Jeg påtænker at købe et større TV i løbet af året, og så falder valget nok på et LG 65" eller det nye 77" (afhængig af pris).
Men .... jeg er så gammeldags, at jeg stadig læser teksttv, og på min remote til C8 er der en decideret knap til teksttv, den knap er erstattet af en knap med teksten "Movies" på remoten til CX. Da der tilsynelandende ikke er andre knapper til teksttv vil jeg da lige høre, om dette TV slet ikke understøtter teksttv mere?? O-O
#316700
hugosarang skrev: 10. jul 2020, 22:12 Jeg står og overvejer enten cx eller gx. Er der reelt nogen forskel eller er det kun design man køber? :)
Der er nøjagtigt samme billedkvalitet og software. Så forskellen ligger alene i designet og i lyden.

https://www.youtube.com/watch?v=vr761Qu3bzE
#320108
Når man søger "LG CX 55" på pricerunner kommer der forskellige varianter op med forskellige priser.
Hvad er forskellen på disse?
der er bla. CX6LA, CX9L, CX3?

Overvejede et C9 men de er ved at udgå og kan ikke fåes så mange steder længere.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 12