Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af BlueFox
#309198
Jeg kunne godt tænke mig at I nævner om der er hovedtelefon/analog lydudgang, PVR mulighed og to tunere i oversigts skemaet for fjernsynet.
Jeg er klar over at mange af oplysningerne kan findes i TV databasen, men når jeres test er så omfattende som de er, bør det også tages med der.
#309217
Angivelse af optagelse og to tunere skulle gerne allerede være med i alle TV-anmeldelser med det nye skema, som trækker fra TV-databasen. Der skal klikkes på de blå plus-tegn, hvilket folder en undermenu ud. Se nedenfor.

Mht. hovedtelefon/analog lydudgang, så prøver vi at få det med i fremtidige anmeldelser :)
Vedhæftede filer
Screenshot 2020-01-20 at 09.24.18.png
Screenshot 2020-01-20 at 09.24.18.png (43.16 KiB) Vist 3256 gange
#309261
Rasmus_ Ved ikke om der var tendenser i Vegas, men mon ikke både tuner(dobbelt), og hoved tlf stik snart forsvinder helt, - ligesom scartstikket ? Det ville da i hvert fald være et helt logisk sted,at spare produktions omkostninger. . .
#309262
Jeg vil rigtigt gerne have analog lyd ud af mit tv, fx er der ingen lyd på min optiske lydudgang på fx alle TV3 kanalerne.
Ja, jeg kan starte surround anlægget op, men det gør jeg altså ikke for at se TV Avisen.