Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#306182
Tak for en god og interessant anmeldelse.

Blot for at være 100% sikker, hvis man vælger "grundmodellen", har man det samme tv, dog uden lækker lyd og design højtaler?

Jeg bruger nemlig ekstern lyd.

Ville egentligt foretrække en ren monitor, da jeg fodrer tv med alt og derfor ikke bruger smart tv og tuner mm.

Tror jeg holder mig til Philips, da jeg er blevet ret glad for ambilight.
#306333
Jeg står overfor at skal købe mit første OLED og er meget opsat på Philips 2019-modeller.
Mit spørgsmål minder nok lidt op Pede8000's, men for lige at være helt sikker, er skærmen i 934'eren så identisk og med samme specifikationer som skærmene i 804 og 854.

Er der desuden nogen der kan svare på hvorfor 804 er 5000 kr. dyre end 854 når den eneste forskel er foden? Desuden er prisen på 804 ligeledes den samme som på 934 hvor du endda får en soundbar med oveni. Det virker underligt.
#306338
Hei. Jeg har Philips 65OLED873 i dag og er egentlig godt fornøyd med den, men den har jo ikke Dolby Vision(...ikke HDR10+ heller, etter det jeg forstår...). Er der noen områder som vil bli markant bedre ved overgang til f.eks 934(...eller 804/854...)?
#306340
Philips 2019 modeller har alle Dolby Vision og HDR10+ , så der mangler ikke noget.
#315288
Kære Forum

Jeg overvejer at købe OLED+ 934, men er blevet bekymret, da jeg læste om manglende bas (LFE) i Dolby Atmos. Jeg har se flere indlæg i diverse fora, hvor købere af OLED+ 934 brokker sig over den manglende bas.
En teknisk forklaring er at finde i denne artikel:
https://www.techradar.com/reviews/phili ... -tv-review

"For reasons best known to Philips, Bowers and Dolby, the surround processor in this screen completely ignores the LFE (Low Frequency Effects) channel in a multichannel mix."

I artiklen refereres til et løfte fra Philips om at undersøge, hvorvidt det er muligt at ændre dette ved en software opdatering. Jeg har været på Philips support side og jeg kan ikke finde noget i listen af ændringer for firmware til OLED+ 934, der indikerer en løsning.
Kan I hjælpe med en afklaring?
På forhånd tak