Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#330298
Rygterne forud for Stage lød på, at der ville komme to forskellige soundbars. Én uden mulighed for ekstra tilslutninger og én med. Vi har så ikke set sidstnævnte :(
Af ozcanp13
#343484
Hej Torben, ud fra din anmeldelse af Eclipse og Stage, hvad er så de væsentligste forskel på deres ratings? På papiret skulle Stage være Eclipse overlegen med 4 bas enheder mod 3 og samlet set mere power output med 550 watt vs. 450 watt.
Af sd2100
#343488
Torben Rasmussen skrev: 28. apr 2021, 14:30 Rygterne forud for Stage lød på, at der ville komme to forskellige soundbars. Én uden mulighed for ekstra tilslutninger og én med. Vi har så ikke set sidstnævnte :(
Men, nu ser det ud til, at den kommer. B&O kalder vel næppe deres kommende soundbar for Beosound Theatre, hvis der ikke er surround og tilslutning for ekstern sub.
#343500
ozcanp13 skrev:Hej Torben, ud fra din anmeldelse af Eclipse og Stage, hvad er så de væsentligste forskel på deres ratings? På papiret skulle Stage være Eclipse overlegen med 4 bas enheder mod 3 og samlet set mere power output med 550 watt vs. 450 watt.
Eclipse er jo ikke vurderet alene på lyd, så der gemmer sig også understøttelse af ekstra højttalere, WISA, lydscenarier, multirum, TV-features mv. i den score.
Af ozcanp13
#343507
Torben Rasmussen skrev: 4. jul 2022, 20:56
ozcanp13 skrev:Hej Torben, ud fra din anmeldelse af Eclipse og Stage, hvad er så de væsentligste forskel på deres ratings? På papiret skulle Stage være Eclipse overlegen med 4 bas enheder mod 3 og samlet set mere power output med 550 watt vs. 450 watt.
Eclipse er jo ikke vurderet alene på lyd, så der gemmer sig også understøttelse af ekstra højttalere, WISA, lydscenarier, multirum, TV-features mv. i den score.
Men nu hvor vi snakker lyd, hvordan vil du så vurdere de to mod hinanden? Jeg har hørt at Stage mister pusten lidt når man er på 70+ i modsætning til Eclipse, var dette noget i lagde mærke til under testen?
#343516
Der er så langt mellem de to tests at jeg ikke kan komme så tæt ind på forskellene. Begge er testet før vi flyttede i hus og jeg har generelt ikke testet dem helt ud i yderste grænse af hensyn til naboerne i det rækkehus vi boede i før, men det var min oplevelse at Eclipse virkede som et mere helstøbt produkt generelt set.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7