Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#303260
Der huserer en heftig debat vedrørende "Crackling sound" på diverse udenlandske fora i både in apps og tilsluttede enheder på alle GZ modeller, jeg selv har denne uheldige feature på mit 65GZ1500 og er i dialog med power vedrørende denne uheldige dealbreaker.

Panasonic arbejder åbenbart på en fix som de har annonceret kommer ultimo oktober, det er drøn ærgeligt da det ellers er et gude billed der diskes op med, men når lyden til tider minder om en defekt walkman fra 1978 tager det ligesom glæden ved en ellers sublim skærm væk på den mest beskæmmende facon, ydermere er en ny fejl dukket op i og med at Tv`et periodisk slukker for dernæst at tænde igen dette har andre ejere også oplevet.

Har orienteret power om at jeg er villig til at være tålmodig og afvente en potentiel FW fix og at såfremt dette ikke afhælper problemet vil insistere på at få det ombyttet til en forhåbentlig ny batch hvor fejlen er løst hardwaremæssigt
#303261
Jeg oplevede det faktisk et par enkelte gange via Apple TV, men da jeg ikke kunne reproducere det, så var det svært at afgøre om det var kilden eller TVet der skabte det. Apple TV har ofte lavet noget rod med lyden - især under Atmos-afvikling. Her var det kun et splitsekund, der kom noget raslen i lyden, og så var det væk igen, så det kan sagtens være et andet fænomen.
#303290
Torben Rasmussen skrev:Sony er stadig på toppen hér. Jeg ville rangere dem således:
Sony > Panasonic > LG > Samsung > Philips

Hvis man er vild med soap-opera-effekten, så vil listen se anderledes ud.
Gælder dette også for 24fps HDR indhold?
#303386
Mystisk. Det burde ikke være modelspecifikt, men jeg kan ikke udelukke, at mit eksemplar havde fået særbehandling (review samples fra Pana er ikke de samme som sælges, da de tjekkes ekstra før de sendes).
#303470
Torben Rasmussen skrev:Mystisk. Det burde ikke være modelspecifikt, men jeg kan ikke udelukke, at mit eksemplar havde fået særbehandling (review samples fra Pana er ikke de samme som sælges, da de tjekkes ekstra før de sendes).
Jeg har spurgt ind til den manglende Rakuten app på mit GZ1500 på Pana`s Danmark Facebook side så jeg afventer svar, har også forhørt mig vedrørende "CrackleGate" issuet med klik og forvrængning som jeg er plaget af som så mange andre jvf. AVS Forum, deres svar var at de frigiver en firmware opdatering den 23.Oktober som skal adressere denne ærgelige fejl så venter spændt indtil da O_O
#303627
Ved godt at jeg "Spammer" lidt med off topic spørgsmål, men på min kvittering fra Power syntes jeg ikke helt jeg kan spotte Serienummer på mit TV men kun model angivelse, kan det ikke gå hen og blive en tvist hvis en alvorlig defekt forekommer på et senere tidspunkt ?
#303784
Hmmm nyt issue med mit GZ1500, det slukker og genstarter sporadisk, uafhængigt af input eller indbyggede apps, hvor er det ærgeligt billedkvaliteten taget i betragtning at opleve sådanne børnesygdomme ligesom med de lyd "Crackles" jeg beskrev længe oppe. Det vilde er at jeg som skrevet har fået bekræftet på Panasonic DK Facebook side at de planlægger en firmware fix release den 23.Oktober men da min kollega som oplever de samme issues på hans GZ950 kontaktede Panasonic kørte de bare en smøre om at det havde de ikke kendskab til.

Det er beskæmmende og ublu forretnings politik at så snart man har lagt en ordentlig slat penge for deres nyeste OLED Tech at føle at man er på herens mark hvad kundesupport angår og det gælder over en bred kam af producenter, det er sgu da altid noget at de ikke producerer biler :)
#303800
:)
Calisto skrev:Hmmm nyt issue med mit GZ1500, det slukker og genstarter sporadisk, uafhængigt af input eller indbyggede apps, hvor er det ærgeligt billedkvaliteten taget i betragtning at opleve sådanne børnesygdomme ligesom med de lyd "Crackles" jeg beskrev længe oppe. Det vilde er at jeg som skrevet har fået bekræftet på Panasonic DK Facebook side at de planlægger en firmware fix release den 23.Oktober men da min kollega som oplever de samme issues på hans GZ950 kontaktede Panasonic kørte de bare en smøre om at det havde de ikke kendskab til.

Det er beskæmmende og ublu forretnings politik at så snart man har lagt en ordentlig slat penge for deres nyeste OLED Tech at føle at man er på herens mark hvad kundesupport angår og det gælder over en bred kam af producenter, det er sgu da altid noget at de ikke producerer biler :)
Bare vent : https://venturebeat.com/2017/01/14/pana ... ke-cabins/. ;;)
#303802
elcom skrev:
Hanga skrev: Det der kan holde mig tilbage er den manglende hdmi 2.1. Det er ærgerligt at Panasonic ikke har fået dette med i deres topmodel, når det er med i samtlige af LG's.
Enig, jeg ville langt hellere have haft 2.1 HDMI og de så havde droppet soundbar og den slags. Så man bare selv kunne have sat lydsystem til.
Enig ....
håber også på en topmodel uden højtalere forneden
vil gerne have mere clean design ...
skærm helt ned til bunden af apparatet
og kommer ikke til at bruge ht heller
#303833
Quasimodo skrev::)
Calisto skrev:Hmmm nyt issue med mit GZ1500, det slukker og genstarter sporadisk, uafhængigt af input eller indbyggede apps, hvor er det ærgeligt billedkvaliteten taget i betragtning at opleve sådanne børnesygdomme ligesom med de lyd "Crackles" jeg beskrev længe oppe. Det vilde er at jeg som skrevet har fået bekræftet på Panasonic DK Facebook side at de planlægger en firmware fix release den 23.Oktober men da min kollega som oplever de samme issues på hans GZ950 kontaktede Panasonic kørte de bare en smøre om at det havde de ikke kendskab til.

Det er beskæmmende og ublu forretnings politik at så snart man har lagt en ordentlig slat penge for deres nyeste OLED Tech at føle at man er på herens mark hvad kundesupport angår og det gælder over en bred kam af producenter, det er sgu da altid noget at de ikke producerer biler :)
Bare vent : https://venturebeat.com/2017/01/14/pana ... ke-cabins/. ;;)

Dios mio man, we`re fucxxxx :)