Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.
Brugeravatar
Af Flatpanels
#298469 Anmeldelsen af Samsung Q70R er online. Det er en 2019-model med zone-styret LED, 4K, seneste version af Tizen, Apple AirPlay 2 mm.
Find testen her: https://www.flatpanels.dk/test.php?suba ... 1560323491

Hvis du har spørgsmål, kommentarer eller tilføjelser, kan de placeres her i tråden og vi skal prøve at vende tilbage på dem.

God fornøjelse med læsningen.
Af ronni.jørgensen
#298487 Hej, mange tak for den spændende læsning og grundige anmeldelse på dette tv.
Jeg står om skal købe et nyt tv nu her og har overvejet Q70eren meget op til denne anmeldelse. Nu er jeg godt nok blevet lidt i tvivl :)
Jeg kan se at Q9fn 2018 stort set koster det samme nu og hvis man mere eller mindre er ligeglad med det nye styresystem og apple tv apps og kun tænker billede, hvad vil i så vægle af de 2 tv'er?

Vh
Ronni
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#298490 Vælg Q9FN. Det er et klart bedre TV ud fra et billedkvalitets-perspektiv. Q9FN skulle i øvrigt også have fået Apples TV app og AirPlay 2.

Q70R er bestemt ikke et dårligt TV, men det har nogle klare begrænsninger, der primært relaterer sig til HDR-delen. Senere på året, når prisen ikke er sat så optimistisk, så tror jeg sagtens, at det kunne blive et fint køb for mange købere.

De andre nyheder i Tizen er ligegyldige, efter min mening. Jeg ville ærligt talt ønske, at jeg aldrig havde prøvet Samsungs Bixby. Det er godt nok en dårlig implementering.
Af JHN
#298565 Hej Rasmus.

Tak fordi I testede Samsung Q 70. Det er jo det billigste Bag-belyste QLED TV fra Samsung i år. Q 60 er jo side-belyst. Det er superfint, at I både har testet det dyreste QLED TV i 4 k i år og det billigste bag-belyste QLED TV i 4 K i år. Når jeg engang skal have nyt TV vil jeg gå fra mit nuværende side/kant-belyste LCD til et bag-belyst LCD.

VH Jan