Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#216
Hej

Har fået kig på afløseren til 193p+ ...

Her er vist det første review af 970p hvor den deler bank ud til en del andre skærme.... eneste problem er at review er på ungarsk...lol
der er dog nogle gode billeder og test billeder.

http://www.prohardver.hu/rios3_popup.php?mod=21&id=801

Samsungs egen hjemmeside link

http://product.samsung.com/cgi-bin/nabc ... HQ%252fXAA

Har endda fundet en manual på dansk til 970p ;)

http://downloadcenter.samsung.com/conte ... -00Dan.pdf

Jeg tænkte at der måske var nogen her der vidste hvornår den evt kom til Danmark... eller om nogen kendte et godt sted at købe den i EU.

P.S håber mine Urls funker ...
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#217
Hmm, de links opfører sig lidt underligt - hvert fald i IE. Jeg har rettet dem til kortlinks indtil jeg finder en løsning. Jeg håber det er i orden :)
Jeg bemærkede også, at den ikke reagerede på dine url kommandoer? Satte du dem ind bagefter eller mens du skrev teksten?

Jeg har også tidligere kigget lidt på den ungarske artikel, men jeg har nu også lidt svært ved at forstå hvad de siger. Det er som om, at jeg aldrig rigtig lærte det sprog tilbage i folkeskolen :(

Da jeg var inde og snakke med Samsung sidst, nævnte de, at det fleste af deres nye modeller kommer til Danmark i løbet af oktober og november. De kunne desværre ikke give et mere præcist svar og kundesupporten kan heller ikke. =(
Af aravn
#221
Tak for det hurtige svar :-)

Jeg satte "[url]"s ind (i IE) løbende efter behov. Var tvunget til at cut/paste dem op i teksten fordi de nye "[url]" absolut ville ind til sidst i teksten.

Det forekommer mig at det virker hvis man skriver teksten fra a til å fremfor at tilføje lidt her og der.

Det lyder godt at det forhåbenligvis kommer senere på efteråret :)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#223
Ja jeg tror også det hænger sådan sammen. Hvis man tilføjer dem efterfølgende, så vil de konsekvent ikke virke. Men jeg opdagede også lige, at hvis man bare benytter sig af http foran sine links, så behøver man slet ikke bruge kommandoen.
Grunden til at jeg rettede dine links til kortlinks, var fordi det i min browser så lidt underligt ud. Før blev designet længere og gik ud over rammen, men jeg tror det virker nu - også med de almindelige links. :)

Jeg kan lige prøve at høre Samsung næste gang jeg tager kontakt til dem og vende tilbage hvis der er noget nyt i sagen.

EDIT: Det gjorde det =)
Brugeravatar
Af hightower
#242
tak for linket til de rigtig gode billeder. jeg kan godt lide det af sort baggrund - der kan man tydelig se TN's problem med backlightning mod *VA's. den samsung 970p ser meget spændende ud - bare den kommer i sort :p
Af mufcdk1974
#328
Hej RL :)

Har du hørt nærmere om hvornår ViewSonic VP930 og Samsung 970P kommer til DK?
Af mufcdk1974
#333
:( Syntes ellers jeg tjekkede EDBpriser før jeg skrev indlægget :)

Kender du til nogle reviews og/eller hvor den kan købes i sort?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#335
Den kan jo smutte.

Nu må du ikke hænge mig op på det, men jeg tror faktisk ikke den kommer i en sort udgave. De gamle modeller havde jo modelnumre med b eller s bagefter for de to respektive versioner, mens den nye VP930 bare hedder VP930.
Det hænger muligvis sammen med den nye TCO standard, som foreskriver at skærmene skal være grå/sølv for at belaste øjnene mindst mulig - i mine ører lyder det hvert fald plausibelt :o

Jeg er endnu ikke faldet over reviews, men jeg har da været i kontakt med ViewSonic. Jeg har også rykket for den og jeg fik svaret:
Hej Rasmus,

Jeg har endnu ikke, mod forventning, modtaget anmeldereksemplar, og ved p.t. ikke hvornår den kommer. Men det kan ikke vare så længe. Jeg skal give dig besked, så snart jeg ved noget mere.

Venlig hilsen
.....
Og det er et par dage siden nu.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#341
Haha, ja der kan man jo bare se :o

Men jeg tror ikke den kan købes i Danmark i VP930b versionen (hvis du viser at den kan, så bliver du kicket fra forum) :D ;)
Af mufcdk1974
#362
Jeg har skrevet til flere forhandlere om VP930 kommer i en sort version til DK. Nogen ved det ikke og andre siger den IKKE kommer til DK.

Da jeg jeg i forvejen har en vis mistro til forhandleres viden om givne produkter, har jeg så skrevet til Viewsonic DK om de kan bekræfte eller afkræfte om VP930 ikke kommer til DK.

Skal nok vende tilbage med deres svar :)
Af mufcdk1974
#371
Så fik jeg svar.

Det er rigtigt, at vi ikke får den helt sorte model.

Vores VP930 er sort med en enkel sølvramme omkring. Vi kommer ikke til at få VP930B desværre


!:(

Fik svaret efter under en time fra jeg sendte spørgsmålet, thumbs up for det Viewsonic :D , men thumbs down for svaret, som jeg ærlig talt ikke kan forstå !:( , især fordi sorte modeller er ganske populære.
Af clips
#800
Kan se at 770p og 970p kan fås i Tyskland, følger onsite garantien med hvis man køber i Tyskland ? men den kommer vil snart til dk.
770p har fået en god kritik ved Behardware. Hvorfor er der forskel på kontrast på 17 og 19 Tommer

Venlig hilsen Clips