Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#328571
Jeg er ikke foran skærmen lige nu, så jeg kan ikke huske betegnelserne, men hidtil har Atmos menuen under lydindstillinger på Apple TV været væk, når HomePod var parret (var kun synlig med Atmos via HDMI). Fra tvOS 14.5 er Atmos indstillingerne der også.

HomePod har kunnet trække Atmos-signalet ned før tvOS 14.5 så I praksis er resultatet det samme. Men mange har værer forvirrede over, om de nu også fik Atmos ned fra streamingserverne med HomePod tilsluttet.

De er også ved at ændre i audio-kæden til HomePod i tvOS 14.5. Det gav i de første betaer knitrende lyde. Det er så godt som væk i seneste beta, men ikke 100%. Dog kan det kræve, at man går ind og foretager sin ‘Wireless Audio Sync’ igen på Apple TV.
#331277
Nej, jeg var ved at genlæse din flotte test af homepoderne, og så kriblede det lidt at få et sæt til mit LGE6 😉 men forholdene om lipsync er lidt af en lyseslukker, men jeg tænkte om noget siden dengang var blevet forbedret

Sjovt, har du lige smidt en ny test op :D
den må jeg lige læse
#334139
Det er også mere mere af nød end lyst, da det er umuligt at opdrive et par rigtige homepod :((
Men jeg kunne læse at nogle mener det er en ok løsning, men ikke til de store lydstyrker (eller bas)
#334163
Rasmus Larsen skrev: 24. aug 2021, 13:00 Jeg synes ikke, at Homepod mini er en god løsning til TV-lyd. Vi har kun 1 herhjemme, så jeg har ikke prøvet i par, men den mangler noget hele vejen rundt for at løfte TV-lyden.
Er den kraftig nok til at kunne spille et køkken op med baggrundsmusik/radio når man laver mad?
#334164
Vores ældste pige har den stående på sit værelse, hvor det går an, men jeg synes den er for svag i større rum. Men det kommer vel også an på ens forventninger. Den går vel nok an som alternativ til radio. I køkkenet er det også smart at man kan bede Siri om at sætte flere timere under madlavningen.
#334860
Her er nyhederne i HomePod OS 15, ifølge Apples udgivelsesnoter:
- Select a single or pair of HomePod mini as the default speakers for your Apple TV 4k for rich room-filling sound and clear dialogue
- Media playback controls automatically appear on your iPhone’s Lock Screen when a HomePod mini
playing music is nearby
- Set a lower bass level to enjoy music without disturbing the neighbors
- Ask Siri to turn on your Apple TV, start playing a favorite movie, and control playback while you watch
- Siri automatically adjusts its speaking level based on the room environment and volume of the user
- Ask Siri to control smart home devices at a specific time like turning off the lights in 10 minutes
- Extend access to HomePod throughout your home by enabling Siri voice control on compatible HomeKit accessories
- Support for package detection with HomeKit Secure Video
At Siri nu tilpasser stemmeniveauet ift. brugeren og omgivelserne er en velkommen ændring. Som nævnt i anmeldelsen, så havde Siri en tendens til ofte at "råbe" svarene på HomePod.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8