Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af henrik.hansen
#280855
Det er også planen Torben og jeg har skrevet jeres indstillinger ned, satser stærkt på at kunne fixe indstillingerne i weekenden, har med et lille barn bare ikke samme "frihed" som før.

Er det rigtigt at det er HDMI 1+2 som kun er ægte 4K porte? Har tilsluttet min nye Sony UBP-X800 til HDMI 1, men har ikke haft fornøjelsen af se en film endnu - hverken blu ray eller UHD blu ray, men det skal nok komme. Har planer om at se deadpool 2 blu ray i weekenden og når jeg at samle en 4K film op - skal den da også nydes.
Af mads.thøgersø
#281126
Philips siger at fjernsynet ikke egner sig til at hænge på væggen, grundet Ambilight.
Fjernsynet har samtidig en meget lav fod

- Hvad gør man med soundbar? Findes der en løsning ala LGs TK10?
Brugeravatar
Af Pede8000
#281129
9002 (sidste års model) hænger super fint på min væg.
Ambilight fungerer fint, ser ud som om det svæver. :)
Brugeravatar
Af Pede8000
#281137
10 cm fra væg
10 cm fra væg
IMG_0013.jpeg (574.36 KiB) Vist 5455 gange
Vedhæftede filer
10 cm fra væg
10 cm fra væg
IMG_0012.jpeg (543.22 KiB) Vist 5455 gange
Af henrik.hansen
#281193
Mit 55 803 fjernsyn er også kommet op på væggen, og med et beslag med arm (Vogels MNT 208), så det kan rykkes ud, jeg har ca. 9,5 cm indtil væggen og det har ikke påvirket ambilight :-)

Er forsat super glad for tv'et og kan varmt anbefale det, smart tv delen har jeg godt nok ikke brugt meget, forsat kun youtube og det spiller.

Har fået indstillet billede ud fra indstillingerne herfra og har pillet lidt med lys og farver selv.

UHD film har jeg forsat ikke testet, men det skal nok blive testet.
Af Tealc
#285446
Er par spørgsmål relateret til Philips 803/903

@Flatpanels
1. Hvordan er lyden på 803 i sammenligning med lyden på Sony AF8 (Er AF8 mere direkte lyd? og evt. generelt bedre?)

2. Er der en test på vej af OLED903 og specielt lyden, evt. markant bedre lyd end 803 og måske også AF8?
(er nok typen som hellere lever med lyd som er lidt under en mid-high range soundbar og så undvære en ikke-integreret soundbar)

pft :)
#285484
Lyden på AF8 er bedre. Jeg var lidt skuffet over lyden i 803. Og nej, vi tester ikke 903. Det er samme skærm bare med en anden soundbar. Ligesom LGs OLED, så er der ikke rigtig noget der retfærdiggør at bruge tid på en test af et produkt, der ikke adskiller sig på andet end lyden.
#297119
Overvejer at hoppe på 55OLED803 til 8.999,- i Elgiganten. Vil gerne have OLED og Ambilight er jeg stor fan af.

Jer der allerede har fjernsynet: Hvad tænker I her +6 måneder efter købet? Er I stadig tilfredse?

Og specifikt til ydeevnen på Android platformen: Er det blevet bedre efter at Android O er rullet på? Jeg kan se, at Philips faktisk har været rimeligt flittige med, at komme med opdateringer hvilket jo er positivt.
Brugeravatar
Af karuso
#297138
har snart haft det et år, og er fuldt ud tilfreds, ultra 4K og HDR ser bare godt ud, med hensyn til
sport er det bare super til at vise bevægelse, ingen hakken her.
har brugt flatpanels indstillinger og selv korrigeret lidt, kan ikke se nogen fejl, så se bare og kom afsted og få fat i en, og så til den pris. held og lykke,
Af privatstrange
#302950
Hej

Er der nogen af jer ejere af 803éren som har monteret det helt tæt til væggen der kan sige om det gør ambilight helt tosset/uanvendeligt?

Ifølge Philips online brugermanual anbefaler de MAX 15 cm afstand til bagvæg.

På forhånd mange tak
Michael