Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Turbo
#275663
Ja, selvfølgelig bruger I stemningsbilleder der er opsat, synes jeg også fremgår af mit indlæg ;)

Du er vel forhåbentlig ikke ved at få hedeslag Torben?
Jeg tænker at du godt kan se min ironi og joke i mit indlæg ;)
#275665
Naturligvis. Jeg forklarer blot, at vi ikke helt slipper for at viser af billederne vil være lidt opsatte, da vi ikke har mulighed for at tage helt så lækre blikfang i de omgivelser vi tester. Jeg ville bare sikre mig, at der ikke var tvivl om at billedet ikke var “ægte”.
Af merke
#299088
Jeg har købt en 75 tommer af denne model og har haft ks7500 Samsung før... Der er virkeligt forskel på billed i kvaliteten. 1 kan ikke se blooming på billed når det er helt mørk i stuen...det virker næsten Oleds agtig billed. Mørke seerne virker rigtig godt min gamle tv i mørke stuen man kunne se lyset i baggrunden på tv den var grå farvet.. bevægelse er helt noget andet som nu i forhold til før som er skriver soap opera effekt denne model kan ikke se samme effekt det virker som om den kører bare flydende....farverne er virkeligt stærkt røde er virkeligt rød grøn og og blå..synes som om der er mere detaljeret billeder som har set samme film....helt imponerende billed hele vejen eneste negative er der er det kalder det bleeding.....nogen gang farve overgang. På YouTube har sammenlignet i års modeller fra Samsung det skriver at som om ikke opgradering det er nedgradering example blooming ny modeller og Billed kvalitet og detaljerin i billed jeg synes også lidt mærke til ny Modellerne...synsvinkel på billed er meget bedre i forhold til min gamle tv.og købt den fra Wupti til 15999 kr der var tilbud på 2 uger siden.. det var super..synes man kan slet ikke får galt i byen...
Af merke
#299089
Synes lad være med investerer i års modellerne. Jeg har også ventet længe om købe ny modeller men kigget meget YouTube videoer synes mange hellere købe sidste års modeller. Bedre billed kvalitet...