Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Flatpanels
#273571
Anmeldelsen af Sony HT-ZF9 soundbaren er online. Det er lillebroderen til HT-ST5000 og den byder på mange af de samme funktioner, herunder Dolby Atmos og DTS:X.
Find testen her: https://www.flatpanels.dk/test.php?suba ... 1530082367

Hvis du har spørgsmål, kommentarer eller tilføjelser, kan de placeres her i tråden og vi skal prøve at vende tilbage på dem.

God fornøjelse med læsningen.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#273583
Vesterdal:
Vi har netop annonceret, at vi øger fokus på TV-lyd generelt. I den forbindelse har vi også lavet en karakteroversigt, der går tilbage til vores anmeldelse af Sonos Playbar.
Se karakteroversigten for TV-lyd her

Og læs mere om, hvad de nye tiltag indebærer:
Flatpanels øger fokus på TV-lyd

Tommy kan nok tilknytte nogle konkrete kommentarer til HT-ZF9 kontra Sonos Playbar.
Brugeravatar
Af hans123
#273626
Nu er det jo ZF9 der tales om

men har skiftet til HT5000 fra Playbar og HT5000 er noget bedre end playbar. mere ren dialog, samt selvfølgelig noget mere efekter
Af Decipher
#273888
"der ikke er nogen højttalerenheder, der peger op mod loftet ligesom på ST5000. Dermed kan lyden ikke reflekteres i loftet og ”højde”-lydeffekterne i Dolby Atmos eller DTS:X, for eksempel en helikopter eller torden, bliver dermed simuleret via software fremfor at det er lydbølgerne, som rent faktisk skydes henover hovedet på seeren"

Det lyder som et ret meningsløst produkt så, især til den pris. Simuleret Atmos...
Af Sami
#287931
Spørgsmål ;;)
Har Bose 321 som vi er rimelig glad For hvis man nu skulle have nyt ville HT-,zf9 være bedre ??
Eller hvad med HT 5000
Bruger det til alm tv kiggeri men også meget som musik anlæg (vigtigt)
Tak.
Ja jeg har læst div test i laver er bare ikke så hard core
Af Sami
#287932
Sami skrev:Spørgsmål ;;)
Har Bose 321ca 13 år gammel som vi er rimelig glad For hvis man nu skulle have nyt ville HT-,zf9 være bedre ??
Eller hvad med HT 5000
Bruger det til alm tv kiggeri men også meget som musik anlæg (vigtigt)
Tak.
Ja jeg har læst div test i laver jeg er bare ikke så hard core