Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#300953
Torben Rasmussen skrev:Det var nu mere ment som en henvisning til, hvor du kunne finde flere svar - jeg beklager hvis det lød som en henstilling.
Hej Torben. Beklager det sene svar - nåede lige 7 dage på Kreta. :)

Alt ok. No hard feelings. Tak for hjælpen som sædvanlig. Fjernsynet spiller maks og billedet er sublimt. Fantastisk investering.
#307539
Jeg købte dette TV for godt et år siden og har været MEGET glad for det.

Siden har jeg gået med overvejelser om, at sætte det op på væggen, men er bange for hvor meget det gør ved lyden, at jeg ikke har den buede fod. Er der nogen der har erfaringer med dette?

Jeg har ikke HiFi og trods at være musiker, er jeg ikke fintfølende - det skal bare lyde "godt" - dvs. som det gør med foden. For jeg får ikke investeret i en soundbar eller andet lyd lige foreløbigt.

Er der nogen der har indsigt og vil give deres erfaringer?
#307870
Nogen der kan komme med en forklaring på hvorfor jeg pludselig oplever stutter pr 20 sekund ca på c8.
Havde samme problem på e6.

Det er på alle kilder og har ikke trumotion aktiveret.
Selv på ps4 sker det.
Det er først kommet nu her idag og jeg har ingen ændringer foretaget.
#307907
HrJensen1 skrev: 26. dec 2019, 00:50 Er det uanset om du streamer på tvet, ser antenne-tv kanaler på tv, eller om du kører på ps4 fra HDMI? Eller har du en tv boks og en Apple-tv boks ved siden af, som du streamer og ser tv på?
Jeg har ikke antennekabel længere, men ja det var alle kilder med hdmi.
Jeg siger var, fordi jeg nulstillede tv og apple tv og umiddelbart har det virket
#311909
Jeg aner ikke om nogen stadig læser på dette - @Rasmus Larsen..

Jeg har dette TV. Mit første OLED og bestemt ikke noget jeg har fortrudt.
Efter 1,5 års tid på foden, stående og trone på mit tv-møbel, overvejer jeg nu at få det op og hænge.
Mit tv er ofte et socialt omdrejningspunkt (Fodbold, playstation, film og andet) og derfor vil jeg gerne kunne dreje og tilte det en smule.
Dog er jeg bange for at lyden kommer til at lide under at jeg fjerner foden.

Er der nogle erfaringer med dette?
Jeg synes lyden er ret god og den overrasker mig faktisk ret tit.
Jeg er lidt nysgerrig på om andre har hængt TV'et op uden efterfølgende brug af Soundbar - og med "tilfredshed".

Hvis der er en tråd jeg burde have dette i - i forummet, så giv gerne et praj.
#317826
bromberg skrev: 5. aug 2020, 21:01 En 05.20.02 firmware er ude, men ingen fixlist.
Der meldes om ny Dolby vision version🤷🏼‍♂️
https://www.avsforum.com/threads/2018-l ... t-60020683
En MEGET stor nyhet i denne firmware, er at en kan slå GSR OFF.
Endelig kan en bruke PC og se fotball med statiske scoreboards uten at tven dimmer automatisk.
Men, dette må gjøres i service menyen, og på eget ansvar. (tror ikke panel-garanti gjelder om en slår dette av)
#318081
Og nå har Apple TV appen også kommet til C8.
Hvis du ikke finner den, så er det bare å søke i LG Content Store (appstore).
Trykk installer, og da får en melding om evt. oppdatering behøves.
Senest rettet af BigZ12 19. aug 2020, 09:56, rettet i alt 1 gang.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8