Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mart198i
#271280
Nej, den er sidste års model. Den nye koster ca. 30.000. Køber man nu før man en soundbar med i købet.
Af bromberg
#271281
mart198i skrev:Nej, den er sidste års model. Den nye koster ca. 30.000. Køber man nu før man en soundbar med i købet.
Jeg bed ikke mærke i detaljerne, men lod mig ellers forstå at de ikke kunne levere den gamle og at Samsung så solgte den nye til gamles pris. Men er langt fra sikker på hvordan det hang sammen:)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#271286
mart198i skrev:Avforums har lige tildelt skærmen 'Reference status' og givet det en score på 10 ud af 10
Det er jo useriøst at tildele noget 100%, men når skalaen er så grovkornet, så er de måske undskyldt. Så jeg vil godt afsløre, at den ikke får 100% her i butikken.

Jeg ved ikke om de har haft nulstillet deres eksemplar, men det ser forkert ud, at den skulle være indstillet SÅ perfekt fra starten af. Det er helt klart gamma 2.4, som står bedst fra starten af, da Samsungs TV er indstillet ift. BT.1886 og ikke gamma 2.2, men at der ligefrem skulle være dE på under 1 i gennemsnit fra fabrikken er altså uset - og det havde vores eksemplar bestemt heller ikke! Rtings' graf for OTB ser noget mere korrekt ud i mine øjne.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#271308
Ja, det var deres målinger OTB jeg hentydede til. De ser mere "rigtige" ud, men deres model er jo også fra en butik, hvor AVforums har fået den af Samsung (ligesom vi har).
Af Flomsen
#271342
Du skriver "ligesom vi har" vil det sige i tester bedre skærme en dem som kommer fra en butik af ?