Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Benny Friis
#293144
Hvordan laver jeg en nulstilling? “Indledende opsætning” i menuen nulstiller ikke alt, men gemmer de indstillinger, som der er lavet...så hvis noget er indstillet forkert, vil det jo ikke hjælpe.
Af Ney
#293353
Hey forum,
mit aldrende plasma-tv er begyndt at skrante, og jeg er derfor så småt gået i gang med at lede efter en afløser, der er godt nok sket en del de seneste par år!
AF8 ser ud til på billedsiden at leve helt op til mine forventninger om et high-end tv. Men vi skriver jo 2019, nu, så spørgsmålet er hvad skal man forvente der sker med de nye forårsmodeller? Er der sket store fremskridt i panelerne det seneste år, eller kan man forvente at 2019 modellerne pludselig bliver væsentlig bedre?
Jeg er primært interesseret i billedsiden, da forventer at bruge min programmerbare remote, og mit mediecenter til alt andet end almindelig tv (og måske netflix).

Derudover er jeg helt ude af trit med priserne, kan se at en 55" A8 ligger i små 11k lige nu, hvad forventer man de tilsvarende 2019 modeller kommer til at ligge i når de kommer her i foråret?

Håber iøvrigt det er relevant for tråden :)
Af Beckham
#293356
De nye 2019 modeller vil koste væsentlig mere når de kommer hertil foråret. Hvor meget kan vi kun spå om, men der helt sikkert være en pænt stor forskel på en 2019 launch model og en udgående 2018 model. Nogle gange kan den nye model koste det dobbelte.

På ren rå billedkvalitet sker der næppe en revolution fra 2018 til 2019. Der er dog et par spændende begreber som du nok lige skal google lidt omkring...HDMI 2.1 og HFR kunne være et sted at starte.
#293358
Jeg tror ikke du skal forvente nogen forskelle i billedet. Ifølge vores informationer, så vil Sony tilføje autocal af visse ældre modeller, og her må AF8 være en af dem. Så vil jeg tro, at du kan få en næsten lige så præcis kalibrering af den, som du kan med den kommende AG9.

Der kommer ikke HFR eller HDMI 2.1 i Sonys modeller. Så skal du se på LG 2019, men her vil prisen også starte noget højere end Sonys AF8 nuværende pris.
Af Benny Friis
#293361
Benny Friis skrev:Nej jeg har ikke nulstillet efter Oreo
Så fik jeg nulstillet tv’et og det hjalp, nu går den direkte til tv, uden først at starte sony logo’et op, tak for hjælpen??
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14