Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af MigSelv
#293112
Benny Friis skrev:Kan man undgå Sony’s startop logo, så tv’et starter direkte op på en tv kanal, tv'et tager lang tid om at starte....først sony logo...så en “pauseskærm”.... så Android logo...endeligt kan man så se tv !:(

Det skal til føjes jeg ser tv via egen antenne, og har kun boxer tvkort til TV2, hvilket også er et problem med Sony tv, hvis jeg vil optager noget på en DR kanal, så kan jeg ikke se TV2, så hurra for “dobbelt” tvtuner.
Jeg genkender kun den start, hvis tv står helt uden strøm, eller ved genindlæsning af Android ( som også sker når tv står uden strøm ).
#293115
Ja, når den har vist logo og Android (hvis TV'et har været helt slukket eller er genstartet).

Hvis man bare tænder TV'et, så skulle det helst ikke vise boot-logoer.
Af Benny Friis
#293126
Jeg bruger kun fjernbetjeningen til at slukke med, den er opgraderet til Oreo, før kunne den starte normalt ved at trykke på TV knappen, hvis jeg brugte den grønne så kom logoet ved opstart, nu nu kommer logoet uanset hvad. Det tager mere end et minut at tænde tv’et
Senest rettet af Benny Friis 14. feb 2019, 19:02, rettet i alt 1 gang.
Af Benny Friis
#293144
Hvordan laver jeg en nulstilling? “Indledende opsætning” i menuen nulstiller ikke alt, men gemmer de indstillinger, som der er lavet...så hvis noget er indstillet forkert, vil det jo ikke hjælpe.
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14