Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#289978
Hej mljfoto,

Fandt du nogensinde en løsning på dit problem?

Jeg købte samme soundbar for et par dage siden og synes ligesom dig at lyden er ringe for at sige det lige ud. Præcis som du siger, en blanding af centreret metallisk diskant fra midten af soundbaren sammen med bulder fra sub'en. Bedste lyd fås faktisk med "music" mode som vist bare sendes i stereo...

Jeg kører med signal fra et nyere Sony 65XE90
mljfoto skrev:Hej.
Hvordan har i sat den op sammen med Sony X800.

Jeg har netop begge ting, og syntes på ingen måde der kommer særlig god lyd ud.
Det lyder meget metalisk
#295505
Jeg har lige købt en Samsung MS660 til 2300 kr. Den kan selvfølgelig ikke måle sig med ST-5000, men skulle få hæderlige anmeldelser. Hvis den skuffer fælt, snupper måske en ST-5000. :-)

SK9 fås i øvrigt til 2600.

Power har 20% på alle soundbars.
#295511
Jo, fuld understøttelse til Google Home, Chromecast mm. I modsætning til stort set alt fra Samsung.
- Mente selvfølgelig ikke integreret Google Assistant i selve soundbaren, men funktionalitet imod Google Home som enhed i sit setup.
#295524
Argh! PostNord nosser rundt med min pakke, så jeg når ikke at teste MS660, inden tilbuddet på ST-5000 udløber.

Satans. Jeg får helt lyst til at kaste penge efter ST-5000, men jeg ved den er overkill i vores lille 20m2 stue.

Torben, hvor stor er din stue/test-rum, hvis jeg må spørge?