Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#268819
Det er HbbTV. Det er en slags webapplikation, som giver dig adgang til DRs arkiv. Du får ikke adgang til Live TV via HbbTV, men ellers så er mange af funktionerne de samme. Hastigheden på HbbTV er dog ikke vanvittig høj, og så undlader vi at snakke om de tåbelige sikkerhedsricici, som denne type forbindelse kan udgøre...
Brugeravatar
Af DaneLaw
#269117
Opdatering 4.70.65 er langt om længe blevet trumfet igennem via OTA (over the air) her 13/3-2018 for den skare som ikke har gjort det manuelt (inkl. mig selv)
Brugeravatar
Af DaneLaw
#270156
4.70.85 OTA [over the air] update.
Ens B7V har netop meldt om en livsændrende vigtig ny update. :p som var OTA-tilgængelig.
[04.70.85]
1. Apply the GDPR terms.
Brugeravatar
Af bbplayer
#270287
Det er vist bare en EU lov, som er trådt i kraft, som betyder LG skal have din accept, før de tager og sender informationen til Korea, omkring dit tv kiggeri, når du accepterer vilkår, så kan de jo næsten gøre som Facebook. Disse vilkår du skal acceptere, læser folk jo ikke alligevel, så ...
Brugeravatar
Af DaneLaw
#270293
jep, også deraf sarkasmen da LG selv klasker den op som vital og ikke mindst en ordentlig smøre af en download for en omgang formel [General Data Protection Regulation]..

aka 817mb fil. men alt andet lige, nok identisk OS knyttet op med den nye GDPR, selvom man burde forestille sig det burde være muligt at implementere uden hele svineriet af næsten 1GB fil download..
Af dieseldk
#271194
Har åbenbare lidt problemer med optagelse ?
Har haft tv’et små to uger nu og skulle optage F1 her i weekenden.
Kval i går, der var der slet ikke lavet nogen optagelse da jeg kom hjem ?
Prøvede så i dag med både kval og løb, har fået 21 min af kval og 3 min af løb, er næsten 100 % sikker på de rigtige tider var kommet ind, har valgt udsendelser fra program guiden.
Prøvede en test i aftes da første forsøg var fejlet totalt og det gik fint.
Er der andre som har problemer med optagelser?
Bruger en usb pen på 256gb som klare den test tv’et laver og som har fungeret fint på mit tidligere Panasonic tv. Men kan det være det alligevel kan se lg anbefaler at bruge en HDD
#271615
Er der andre end mig der ret ofte oplever problemer med lyden når man streamer fra Netflix eller Amazon Prime Video appen? Jeg kan starte en stream hvor noget af lyden er der men ikke stemmerne, hvis jeg så stopper, går tilbage og starter igen er der ingen problemer med lyden.
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14