Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Ziva
#272400
Glæder mig så meget. Skal hente mit 65A1 i aften. Har 'kun' givet 17.999 for det:) Kommer fra et Sony kd-x55c, så er spændt på om det er så meget bedre...…. Det er i hvert fald større.
#272408
Hej Ziva - Tillykke med dit køb. Sørg for I er 2 stærke personer når i skal transportere og pakke tv’et ud. Det vejer 49 kg indpakket og fylder utrolig meget.
Når I pakker det ud, er det afgjort også mindst et 2 personer job.
Jeg fik mit i mandags og det kostede en del sved og anstrengelser at få det op på 3. Sal og så pakket ud. Det kan anbefales lige at se en youtube af hvordan man pakker det ud, da jeg syntes instruktion der følger med kunne være bedre.
Held og lykke ?
Af Ziva
#272466
Tak for det?. Sidder lige nu og ser fodbold mellem England og Costa Rica, men synes det er en halvdårlig kvalitet, for at sige det mildt. Det ligner noget der bliver streamet fra for eksempel tv2play. Det er slet ikke så flydende, som det var på mit gamle kd 55x85c. Har fulgt indstillingerne her fra flatpanels. Bruger YouSees ultra hd boks, det samme som før. Har I et godt råd, for jeg ser meget sport og det skulle jo helst være en fornøjelse?. Film ser rigtig godt ud.
Af golfer
#272468
tillykke med din nye skærm

du har med garanti sat dit hdmi kabel i hdmi 1, som ikke understøtter høj opløsning.

prøv at skifte til HDMI 2 eller 3, så skal du ser underværker (håber jeg for dig)
Af Ziva
#272470
Desværre ikke. Kablet sad i hdmi 3/arc. Og nu har jeg prøvet de andre hdmi indgange og det er det samme problem?. Har lige været inde at kigge på det gamle tv og der ser det ud som det plejer.... Så håber ikke jeg har købt et dårligere tv til sport
Af Ziva
#272471
Prøvede at flytte antennekablet direkte ind i tv’et uden om yousee boksen. Og så er der ingen problemer, puha..... Så må jeg se om jeg kan finde ud af hvorfor det ser ud som det gør, med yousee boksen i morgen. Tak for hjælpen ind til videre.
#272481
Ziva skrev:Prøvede at flytte antennekablet direkte ind i tv’et uden om yousee boksen. Og så er der ingen problemer, puha..... Så må jeg se om jeg kan finde ud af hvorfor det ser ud som det gør, med yousee boksen i morgen. Tak for hjælpen ind til videre.
Jeg har ikke YouSee-boksen foran mig, men kan der være billedindstillinger på denne, som er forkert opsat? Det er da værd lige at dobbelttjekke.
Af Ziva
#272504
Faens også med det arbejde, det tager sgi for.meget af ens fritid?. Tak for svarerne, går i gang med fejlfindingen nu. Dejligt at vide, at det virker fint med yousee boksen, så der er da håb forude. Kører med 500 Mbit fiber i både boks og tv (kablet) har helt nyt yousee godkendt antennekabel og et Premium High Speed 2.0 HDR HDMI kabel - 1.5 m for alt bare skulle være perfekt. Så det er forhåbentligt ikke det der er mit problem, vel?
Af Ziva
#272511
Ja så flyttede jeg antennekablet tilbage i yousee boksen og nu tror jeg at det ser ud, som det skal. Hvorfor ved jeg ikke. Er helt sikker på at kablerne sad rigtigt i i går. Tennis på Eurosport ser fint flydende ud, der er ikke flimmer på rulleteksten i bunden af TV2 news, så håber også det ser godt ud når der er fodbold?. Synes det er meget mystisk........?????
#272512
Stikkene skal ikke rykkes ret meget før det kan have indflydelse på billedet. Jeg har mit antennestik bag sofaen og har et par gange snittet det ved støvsugning, hvor det så har rykket sig en millimeter eller 2 ud i den ene side....det er\var nok til at billedet begyndt at hakke osv.
#272514
Forkert isatte stik giver udfald i billedet - det giver ikke mindre flydende billeder! Det er ikke analoge signaler det her.

Det kan være meget afhængigt af hvilken billedrate optagelsen kører i, så få billeder vil give ret dårlige resultater på især sport, da du ikke kan fange en bold i bevægelse med få billeder/s. Dernæst bør du lige tjekke hvilken billedprofil du benytter og så sat den over i Film/Movie og få justeret MotionFlow, så den enten er slået fra eller sat på brugerniveau, hvor du justerer første håndtag og slår den nederste option helt fra.
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19