Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#288460
Ny firmware i US d. 4/12, så vel også på vej til EU i en nær fremtid.
https://www.sony.com/electronics/suppor ... s/00015669

Benefits and improvements from the latest update:
Improves the Home screen menu for better usability
Improves the keyboard design
Improves the Search function using Google Assistant
Resolves a picture quality issues in Netflix Dolby Vision content
Resolves a DTV 1080i flashing issue
Resolves a condition where there is no sound at times when playing the UHD BD movie “Dunkirk”
Resolves a condition where the TV switches from Standby to Semi Standby periodically and switches on any connected AV Receiver via HDMI CEC without reason

Ved nogen hvad der rettes i den fremhævede?
#288462
Jeg synes den her er lige så vigtig:
Resolves a condition where the TV switches from Standby to Semi Standby periodically and switches on any connected AV Receiver via HDMI CEC without reason
Brugeravatar
Af GPOSCH
#292185
Jep. Der er sket en klar forbedring på AF8 også. Lækkert!
Brugeravatar
Af bendix
#301652
Jeg fik nyt motherboard på mit A1 idag, fordi det til tider ikke ville slukke/tænde og skifte indgang. Jeg har fået installeret alt igen. Men billedet er meget gulligt, meget. Jeg har tjekker mine Settings et utal af gange, men noget er helt gak. Kan motherboardet påvirke det? Det er heller ingen forskel om jeg bruger kølig-neutral eller varm i temp. Jeg bruger dog ekspert1. Nogle forslag?
Brugeravatar
Af GPOSCH
#301660
Ikke lige noget forslag, men oplevede præcis det samme med et Panasonic high end LED tv for nogle år tilbage. Den fik de retur igen på værkstedet. Så skiftede de både panel har mothterboard, og det løste det.
#301665
Jeg fik skiftet mother-boardet i mit A1 for et par måneder siden. Det kunne pludselig ikke tændes.
Har ingen problemer med farverne. Efter at mine kalibreringsindstillinger er genindtastet, så står billedet knivskarpt igen.
#301669
Selve styringen af farverne vil være påvirket af motherboardet, men det skulle jo helst fungere nogenlunde identisk fra enhed til enhed. På A1 har man ikke mulighed for, at ændre på farverne separat, så hvis der ikke er nogen ændring mellem de forskellige farvetemperaturer, så ville jeg reklamere igen.
#301845
Har lige bestilt sådan en til erstatning for mit plasma tv (samsung psf8505). Håber ikke det viser sig være en nedgradering, på andre områder end måske menu systemet, som har været velfungerende og funktionelt på mit Samsung.

Hvordan er oplevelsen efterhånden af Android tv på den her model? Er langt de fleste problemer forsvundet med de seneste opdateringer?

Nu er der en 2017 model jeg har købt i 2019, men I lufter en teori om at det kan være et 2018 panel. Kan jeg finde ud af det når det kommer? Hvad med processor. Kan det også være en opgraderet version?

Kan i bekræfte der er twin tuner (mulighed for at optage to programmer samtidigt og/eller optage et program imens man ser et andet.

.. Og at der er Bluetooth trådløs ("udgang") som jeg kan bruge med mine Bt høretelefoner.
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19