Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#277694
Jeg fik vist spurgt i anden tråd, og kan ikke finde det.

Kan denne være noget værd i forhold til at købe en ny receiver i samme prisklasse, måske også på tilbud?
stuen mangler lidt 2 vægge, så refleksionerne er umulig til 2 sider, så jeg tænker regulære højttalere skal til?
Eller jeg kigger på SK10Y og køber baghøjttaler SPK8 som tilbehør (er rigtig billig på amazon.de)
#278627
Jeg har også købt dette anlæg, men har problemer med arc speaker direkte fra mit Samsung Plasma TV via hdmi til soundbaren.

Nogle der har oplevet tilsvarende ?

Indtil videre kører jeg lyden optisk ud.

Kræver det at det tv man har understøtter Atoms for at dette virker ?
#284849
Flatpanels skrev:Anmeldelsen af Samsung HW-K960 er online (HW-K950 i Europa / USA). Der er en af de første soundbars med Dolby Atmos lyd. Den bruger til formålet også to trådløse baghøjttalere og en subwoofer.
Find testen her: http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1480321471

Hvis du har spørgsmål, kommentarer eller tilføjelser, kan de placeres her i tråden og vi skal prøve at vende tilbage på dem.

God fornøjelse med læsningen.
Hvilken afspiller kan bruges for at få DolbyAtmos? ( bruger pc nu, men ville være rart m fast tilsluttet enhed)
#284857
bernbutt skrev:Hvilken afspiller kan bruges for at få DolbyAtmos? ( bruger pc nu, men ville være rart m fast tilsluttet enhed)
Tror bare du skal have en enhed som kan bitstream lyd til din soundbar, så burde det virke.