Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#263837
dea74 skrev:tak for anmeldelsen.


Så kan jeg læse det ikke kun er mit tv der har problemer med hdmi ( arc ) til min soundbar. mit tv er et samsung ue55js8005.
Dersom Samsung ikke støtter HDMI ARC blir hoved argumentet med en Soundbar helt borte. Hvordan skal man kunne få Dolby Atmos lyd fra for eksempel Netflix? Får bare 5.1 lyd sammen med en LG OLED55C7V.

Er alternativet å returnere HW-K960 for heller å kjøpe en Yamaha YSP-5600.
#263929
Overvejer meget denne soundbar. Jeg har et Samsung tv nu. Regner dog med at købe et OLED tv inden længe, formentligt LG B7. Hvordan virker soundbaren hvis det er et andet mærke end tv'et? Tænker om den slukker og tænder med tv'et og man kan bruge tv'ets fjernbetjening til lyden osv?
#264516
thomas.mikael skrev:Nogen der ved hvordan det virker med et andet mærke end Samsung?
Kjører fint sammen med en LG OLED55C7V, men ingen Dolby Atmos fra Netflix app i TV. Jeg caster Netflix over Chromecast Ultra i HDMI port 1 på HW-K960 for å få Dolby Atmos.

Samsung HW-K960 er vel en av de få High-End soundbars som ikke kjører Dolby Atmos over HDMI ARC porten. Philips Fidelio B8, LG SJ9, og Sony HT-ST5000 kjører alle Dolby Atmos over HDMI ARC port. Samsung HW-K960 ikke gir Dolby Atmos lyd fra app i smart TVer som har mulighet for Dolby Atmos Pass Through.
Samsung HW-K960 var vel en av de første Soundbars som kom med Dolby Atmos, men dessverre har ikke Samsung HW-K960 fulgt med i utviklingen.
#277694
Jeg fik vist spurgt i anden tråd, og kan ikke finde det.

Kan denne være noget værd i forhold til at købe en ny receiver i samme prisklasse, måske også på tilbud?
stuen mangler lidt 2 vægge, så refleksionerne er umulig til 2 sider, så jeg tænker regulære højttalere skal til?
Eller jeg kigger på SK10Y og køber baghøjttaler SPK8 som tilbehør (er rigtig billig på amazon.de)