16. jan 2019, 15:16
#291440
Mit eget X85C er flyttet til en anden ejer, men jeg har ikke hørt, at de har oplevet problemer med Netflix på den eller at Wifi-forbindelsen (som dog ikke var god i forvejen) skulle være et problem.
Swingking skrev:Der er kommet en ny update til tvet , men der er desværre ikke Android tv 8.0 Oreo havde ellers håbet.Oreo udrulningen er pt. sat på standby..bare lige fyi. Og det gælder alle modeller.
https://www.sony.dk/electronics/support ... s/00224137
Beckham skrev:Den opdatering kommer hvis slet ikke til vores tv da det er fra 2015 . Men håber da at Sony ændre mening og også opdatere deres 2015 modeller same modellerne fra foråret i 2016.Swingking skrev:Der er kommet en ny update til tvet , men der er desværre ikke Android tv 8.0 Oreo havde ellers håbet.Oreo udrulningen er pt. sat på standby..bare lige fyi. Og det gælder alle modeller.
https://www.sony.dk/electronics/support ... s/00224137
Stein skrev:Lige en update vedr mit Netflix problem.Tak for dine updates, Stein.
Jeg fik skiftet motherboard i mandags og har kørt upåklageligt , indtil i dag , så er det galt igen.
Så må Sony på den igen.
Stein