Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#219277
LarsCJ skrev:Virker dual tuner, split screen og PVR allerede - eller forventes det at komme til at virke med denne opdatering?
PIP/PAP var planlagt til denne opdatering, så antageligt er det med, men jeg kan ikke selv teste da tv'et stadigt er i kassen.

PVR understøttes først i Android M som for Sony's vedkommende er planlagt til slutningen af september.
#219441
Har købt 65" X8509C I fona og jeg havde først succes med og sætte sortniveau ned på 35-40, men de lyse sider er så slemme, så jeg slet ikke kan holde det ud og sony support siger det lyder slemt, men de vil have det ind til deres services partners værksted og så skal jeg undvære det i 10-14 dage og måske ende med en regning, hvis de siger det er indefor spec, ligesom andre i US har fået at vide.

Jeg vil helt klart anbefale andre til og undgå dette og kun købe det et sted hvor der er returret. øvøvøv
#219477
Har selv for nogle år siden en dårlig oplevelse med Fona, jeg har ikke handlet der siden.

Men i bund og grund er det Sony der lader dig som forbruger i stikken med en del besværligheder, ved at de ikke laver et ordenligt produkt der ikke behøver en reklamation straks det er købt, det er desværre mere eller mindre blevet en norm som forbruger i dagens marked.
#219596
Er der andre der har oplevet problemer med ARC lyd fra tv-kanaler.

Jeg har tilsluttet en Soundbar med HDMI ARC, og oplever af og til at lyden lige forsvinder i 3 Sekunder. Typisk 2-3 gange pr time.

Jeg har ikke oplevet det ved streaming af film fra Kodi, kun på live tv.

Jeg mangler PVR for at kunne optage et program og se om problemet er i TV eller i Signalet. Der er ingen problemer på de andre TV i Huset, som dog bare bruger almindelige TV højttalere. Jeg har heller ikke oplevet problemer med de indbyggede højttalere.

Er der andre som har oplevet noget lignende?
#219618
Har endeligt fået pakket mit 65X8505C ud og skaffet mig internet og ser til min skuffelse at Android 5.1.1 tilsyneladende ikke er tilgængeligt endnu, fik bare 5.0.2 da jeg opdaterede. Nogen der har fået 5.1.1? Burde det ikke snart være klar til Europa?
#219635
esef skrev:Har endeligt fået pakket mit 65X8505C ud og skaffet mig internet og ser til min skuffelse at Android 5.1.1 tilsyneladende ikke er tilgængeligt endnu, fik bare 5.0.2 da jeg opdaterede. Nogen der har fået 5.1.1? Burde det ikke snart være klar til Europa?
Ifølge et par brugere på xda så kommer det først til Europa i slutningen af september
#219649
Trekster skrev: Ifølge et par brugere på xda så kommer det først til Europa i slutningen af september
Det ville da godt nok være skuffende hvis de holder den tilbage så længe. Lyder underligt, må erkende jeg tvivler på det.
#219779
Nu har jeg haft min 65X8505C sat op i en uges tid og var i lang tid rimelig godt tilfreds. Fra start var billeder ret forfærdelig med edge bleed og uensartet lys i de hovedsageligt ensfarvede grå set-up skærme, men når man får tv'et igang og skifter til mere normale indstillinger som dem der findes her på siden forsvandt disse problemer helt. Og dog, det virker ikke som om de indstillinger man sætter gælder for systemskærme. Når man går ind i menuen skifter den over til hvad der ser ud som standard indstillingerne og det kan give nogle ret forfærdelige grå skærmbilleder, men så snart vi er tilbage ved levende billeder, TV, HDMI eller i apps, bliver alt godt igen, så ikke et problem i min bog.

Det der er et problem er vertical banding. Hvis man sidder lige midt for på et forholdsvist stillestående billede bemærker man det ikke, men når der panoreres hen over en fodboldbane ser man moderate vertikale skygger hen over billedet, og hvis man går ud i en vinkel bliver det mere og mere tydeligt på f.eks. en (stillestående) US Open tennisbane. Det er et mindre problem, men den banding der er midtfor bekymre mig og jeg overvejer om det er noget der på sigt kommer til at drive mig til vanvid da jeg ser en hel del fodbold. Da jeg først bemærkede det var det umuligt ikke at se det hele tiden.

Jeg syntes ikke det er et problem jeg har hørt meget om i div. tråde om dette TV, kunne i hvert fald ikke lige finde noget nu på google om denne model og banding, men mit spørgsmål er om andre ser det samme i større eller mindre grad? Jeg hælder til at forsøge at få det byttet, men det resulterer sandsynligvis i ret ekstrem "hassel" og ikke mindst omkostninger for mig da jeg er flyttet til et andet land i mellemtiden. Man kunne håbe Sony lokalt ville hjælpe, men er ikke så overbevist... Hvad syntes I?
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 102