Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#295067
Stein skrev:Ifølge den tv reparatør , er Philips øverst på listen , efterfulgt af Samsung , færrest rep er B&O.
Man kan elske den formulering der.

Hvor mange Ford biler tror du er til rep på et år?
Og så smider vi lige en Ferrari ind i tabellen,

Tror du selv at Ferrari står højt på listen over reps :)

Man skal altid se sådan noget i procenter op imod antal solgte skærme, så ved man hvor meget som fejler.
Også selvom der kun sælges 10 om året og 1 kommer til rep, så er det jo stadig meget.
#295079
Har flatpanels ikke lavet noget der ligner? Eller var det en anden side, som skrev disse cirka tal.

Der er vist også et spørgsmål om firmaer vil publicere dere salgs volumer sådan bare lige. Måske deres procenter i fejl men direkte tal er nok lidt afslørende.
#295081
Jeg siger bare hvad han siger , han rep flest Philips og Samsung .
Jeg har en holdning til Acer pc , de har flest rep.
Og min svigersøn rep flest Wasco og Scandomestic
osv osv og det var ment til et kommentar til en som skrev at Sony havde mange fejl.
Kunne også være at dem der køber Sony har en forventning til deres køb kontra en som køber Philips .
Og jeg har en forventning til at købe Sony kontra Philips , da det er IKKE Philips , men kineser lort.
#295082
Hvis du siger hvad han siger, så må du jo tro det, når du gentager det. Var det ikke noget du ville tro, ville du ikke viderebringe det.

Desværre er det jo ikke pålidelig info, bare fordi han ser flest X, så behøver det ikke betyde andet end han kun kan lave X og andre laver Y, eller der er en kontakt med X, hvor andre firmaer har Y, så masser af grunde til at tal kan manipuleres, så ikke særlig god viden at videre bringe, udover du synes det lyder godt.

Må håbe andre kan forstå det ikke handler om indsigt i reps hos en forhandler men hvor mange de sælger nationalt når vi taler Danmark, så kan vi begynde at vurdere lidt på de tal.

Hvis min købmand solgte mange Tuborg, så skulle jeg tro på at den er bedst? Eller ville jeg kun bringe det videre fordi jeg også drak Tuborg? Havde det være Wiibroe, så ville jeg nok ikke gentage det, eller tro den solgte særlig godt i Danmark, selvom min lokale solgte flest af dem, for jeg drak jo Tuborg :)
Det var så holdningen og den er vigtig her, ikke at viderebringe 3. hånds info fra et værksted, men at det er din holdning til produktet og ikke fakta som man kan bruge til meget.
  • 1
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 101
  • 102