Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#251362
Så er Sony kommet med en løsning på hvordan jeg kunne fabriksnulstille tv'et. Og kan sige at det virkede. Det hele er ligesom før, måske endda lidt hurtigere...
Her er hvad de skrev:
Nu skulle der være en løsning til problemet.
Der skal laves en fabriksnulstilling og det skal gøres på en lidt alternativ måde, da det normalt gøres via Home.
- Tryk på 'help'-knappen på din fjernbetjening.
- Naviger ned til 'kontakt og support'.
- Når du er inde på 'kontakt og support' siden skal du indtaste følgende sekvens med din fjernbetjening:
- rød knap - 4 - 3 - 5 - 7 - play
#253915
Jeg har fået den på, umiddelbart ser den ud til at være mærkbart hurtigere end 3.865.
Menuerne virker til at køre hurtigere.
Jeg har også haft lidt problemer med at afspilning af 4k content har pauset eller lavet stutter et par gange i løbet af en film. Det ser også ud til at være løst. (Men det skal jeg dog lige have afprøvet yderligere for at være helt sikker).
Så alt i alt så virker den opdatering rigtig godt hos mig.
#253926
Hentede den nye update igår. Oplever Ingen problemer. Måske er det hele blevet lidt mere hurtigere og glidende i menuerne. Efter en lidt blandet start oplevelse er jeg blevet rigtig glad for mit 55" efter de sidste opdateringen her i foråret - men det har sgu taget lang tid for SONY at få finpudset softwaren. Det er efterhånden 2 år siden jeg købte mit.
#253976
thomasbang skrev:Er der nogen der har erfaringer (evt. problemer mv.?) med opdateringen V3.885 der nu er blevet tilgængelig?
Har ingen problemer, men oplever heller ingen fordele. Kan umiddelbart ikke spotte nogen ændringer (ud over at Kodi gik ned et par gange umiddelbart efter upgrade, men cache clear løste det)
#254729
Hej alle, jeg har et spørgsmål til mit 65X85C, jeg er egentligt glad for det, men jeg har et par problemer der irritere mig, jeg har prøvet at læse denne tråd igennem, men den er simpelthen for lang.

1. Når der er mørk skærm og undertekster, så bliver billede " lyst " op hver gang der kommer undertekster på, jeg kan mindes at jeg så en løsning på dette, men jeg kan ikke huske hvad man kalder fænomenet.

2. Tv'et mister sin forbindelse til Wifi, og den har svært ved at finde det igen uden at man genstarter både tv og router.

Er der en ekspert derude der kan hjælpe mig med disse 2 ting ?.

Mvh Thomas.
#254775
Alle der oplever fejl: Kæmp jeres kamp, skriv til Sony's kundeservice ([email protected]) med hver eneste lille fejl I oplever og ryk dem så for en løsning ca. en gang om mdr. hvor alle de problemer man tidligere har rapporteret, igen kan opremses!

Der er 2 års reklamationsret og man skal ikke bare finde sig i at de gamle modeller syltes, så det kræver en ihærdig indsats og at man ikke bare accepterer at leve med forskellige irriterende fejl - små som store!
#254969
haasum skrev:Hej alle, jeg har et spørgsmål til mit 65X85C, jeg er egentligt glad for det, men jeg har et par problemer der irritere mig, jeg har prøvet at læse denne tråd igennem, men den er simpelthen for lang.

1. Når der er mørk skærm og undertekster, så bliver billede " lyst " op hver gang der kommer undertekster på, jeg kan mindes at jeg så en løsning på dette, men jeg kan ikke huske hvad man kalder fænomenet.

2. Tv'et mister sin forbindelse til Wifi, og den har svært ved at finde det igen uden at man genstarter både tv og router.

Er der en ekspert derude der kan hjælpe mig med disse 2 ting ?.

Mvh Thomas.
Mit 55" gør også det med Wifi og har gjort det siden Android 6.0 kom på, jeg havde ingen problemer med det inden. Jeg har lige opgraderet til 3.885 og hvis det fortsætter opretter jeg en support case på det.
#255486
Vezcom skrev:
haasum skrev:Hej alle, jeg har et spørgsmål til mit 65X85C, jeg er egentligt glad for det, men jeg har et par problemer der irritere mig, jeg har prøvet at læse denne tråd igennem, men den er simpelthen for lang.

1. Når der er mørk skærm og undertekster, så bliver billede " lyst " op hver gang der kommer undertekster på, jeg kan mindes at jeg så en løsning på dette, men jeg kan ikke huske hvad man kalder fænomenet.

2. Tv'et mister sin forbindelse til Wifi, og den har svært ved at finde det igen uden at man genstarter både tv og router.

Er der en ekspert derude der kan hjælpe mig med disse 2 ting ?.

Mvh Thomas.
Mit 55" gør også det med Wifi og har gjort det siden Android 6.0 kom på, jeg havde ingen problemer med det inden. Jeg har lige opgraderet til 3.885 og hvis det fortsætter opretter jeg en support case på det.
Har I husket at spille jeres WiFi op i 2? Altså 2,4GHz og 5GHz?

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
  • 1
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 102