Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#291440 Mit eget X85C er flyttet til en anden ejer, men jeg har ikke hørt, at de har oplevet problemer med Netflix på den eller at Wifi-forbindelsen (som dog ikke var god i forvejen) skulle være et problem.
Af Stein
#293422 Så lige en update vedr mit Netflix problem.
Der er efter flere billeder af div firmware og Netflix version og tekniske beskrivelser og videoer , fundet ud af hvad der skal ske , der skal en rep til , så tekniker kontakter mig en af dagene med henblik på en onsite rep , ved dog ikke endnu hvad de vil lave , men det spørger jeg self til når han er her.
Videre update følger...….
Af jfilsoe
#293536 Jeg har nøjagtigt det samme problem med Netflix. Så venter spændt på at høre hvad løsningen er. Har ikke haft andet end problemer med det her tv. Helt klart det dårligste tv jeg nogensinde har haft.