Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#291440 Mit eget X85C er flyttet til en anden ejer, men jeg har ikke hørt, at de har oplevet problemer med Netflix på den eller at Wifi-forbindelsen (som dog ikke var god i forvejen) skulle være et problem.
Af Stein
#293422 Så lige en update vedr mit Netflix problem.
Der er efter flere billeder af div firmware og Netflix version og tekniske beskrivelser og videoer , fundet ud af hvad der skal ske , der skal en rep til , så tekniker kontakter mig en af dagene med henblik på en onsite rep , ved dog ikke endnu hvad de vil lave , men det spørger jeg self til når han er her.
Videre update følger...….
Af jfilsoe
#293536 Jeg har nøjagtigt det samme problem med Netflix. Så venter spændt på at høre hvad løsningen er. Har ikke haft andet end problemer med det her tv. Helt klart det dårligste tv jeg nogensinde har haft.
Af Stein
#293708 Lige en update på mit Netflix problem.
Service gruppen er her , de rep for Sony og sikkert andre .
De vil skifte motherboardet , er i gang , spændende og se om det hjælper.

Stein
Af Beckham
#293709
Swingking skrev:Der er kommet en ny update til tvet , men der er desværre ikke Android tv 8.0 Oreo havde ellers håbet.

https://www.sony.dk/electronics/support ... s/00224137


Oreo udrulningen er pt. sat på standby..bare lige fyi. Og det gælder alle modeller.
Af Stein
#293712 Så er motherboardet skiftet.
Så er det bare at teste Netflix i nogle dage og se om det hjalp.
Men så så reparatøren noget andet , tordenfluer arghhhhhh


Stein
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#293713 Hvis du ikke har spottet dem før nu, så skal du nok forsøge at glemme at han har sagt noget :)
Af Swingking
#293715
Beckham skrev:
Swingking skrev:Der er kommet en ny update til tvet , men der er desværre ikke Android tv 8.0 Oreo havde ellers håbet.

https://www.sony.dk/electronics/support ... s/00224137


Oreo udrulningen er pt. sat på standby..bare lige fyi. Og det gælder alle modeller.


Den opdatering kommer hvis slet ikke til vores tv da det er fra 2015 . Men håber da at Sony ændre mening og også opdatere deres 2015 modeller same modellerne fra foråret i 2016.
Af Stein
#293846 Lige en update vedr mit Netflix problem.
Jeg fik skiftet motherboard i mandags og har kørt upåklageligt , indtil i dag , så er det galt igen.
Så må Sony på den igen.

Stein
Af mhras
#293848
Stein skrev:Lige en update vedr mit Netflix problem.
Jeg fik skiftet motherboard i mandags og har kørt upåklageligt , indtil i dag , så er det galt igen.
Så må Sony på den igen.

Stein


Tak for dine updates, Stein.

Vi har samme udfordring. Så jeg må nok også hellere få fat i Sony Support.
Af Stein
#294995 Jeg bøvler stadig med Netflix på mit tv og mailer jævnligt med Sony.
Det mærkelige er at problemet kommer i bølger.
Jeg havde problemet fredag og lørdag , hvor jeg tvinger app til at standse og tømme cache , så er problemet først i dag ,onsdag , dvs det har kørt i flere dage uden problemer.
Det er sgu da uforståeligt.

Stein
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#294997 Jeg har et besøg hos dem, der har overtaget mit XC85 i weekenden, så skal jeg prøve, at spørge ind til om de oplever problemer.
Af Stein
#295000
Torben Rasmussen skrev:Jeg har et besøg hos dem, der har overtaget mit XC85 i weekenden, så skal jeg prøve, at spørge ind til om de oplever problemer.


Det vil være fedt at høre noget om .

Stein
Af lennon
#295007 Hunden_ måske mere android problemer end Sony problemer ? Under alle omstændigheder skyndte jeg mig at supplere mit Sony med et AppleTV - så kører både Sony og smart-tv smooth .
Af Stein
#295030
lennon skrev:Hunden_ måske mere android problemer end Sony problemer ? Under alle omstændigheder skyndte jeg mig at supplere mit Sony med et AppleTV - så kører både Sony og smart-tv smooth .


Så fidusen lidt af , når jeg skal bruge Apple tv.
Derfor jeg gerne vil have en ren monitor.
Men overvejer at gå væk fra tv med Android.

Stein