Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

TAK for artiklen! - meget spændende læsning - selvom jeg er en novice på de nørdede tekniske detaljer. Får en kalibreret Bravia 7, 65", på fredag og vil se om denne Bravia 9 artikels inputs, kan bruges i brugen og oplevelsen af Bravia 7. Det vigtigste for mig var, at TV'et skulle kunne bruges i et meget sol-lyst rum, så Sony MiniLED blev valgt da Sony QD-OLED kunne ikke bruges.
Har du testet, siden du kommer med den udmelding?
Jeg tvivler på, du finder et TV, der er meget bedre, under de forhold du åbenbart benytter dit TV i, som ikke er livret for noget som helst TV...
Må erkende at jeg er lidt overrasket at Bravia 9 ikke får en mere positiv anmeldelse her, når det sådan set alle andre steder hyldes som det bedste LCD tv til dato. Måske sammenlignes det for meget med OLED? Måske lidt unfair, fordi OLED også har mangler.
Jeg skriver da netop at det er det bedste LCD TV til dato…? Jeg sammenligner TV på kryds og tværs og dermed også med OLED og QD-OLED. Hvorfor skulle det ikke være fair?
Hej Torben

Jeg synes bare ikke, at du virker særligt entusiastisk. Måske er det også bare mig, for efter alle de glødende anmeldelser af Bravia 9 er det første gang jeg alligevel overvejer et LCD tv som afløser for mit W905A (også LCD). Jeg har ellers været fuldstændigt hooked på OLED.

Alt andet lige undrer det mig dog, at TCL X955 scorer højere på billedkvalitet.

Men tak for svar, Torben, og også for anmeldelsen. Begge er meget værdsat. :-)