Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#350237
Anmeldelsen af B&O Beosound Theatre soundbaren er online. Den kan udbygges med andre B&O-højttalere kablet eller trådløst, hvilket vi også kigger på i testen
Find testen her: https://www.flatpanels.dk/test.php?suba ... 78266614#7

Hvis du har spørgsmål, kommentarer eller tilføjelser, kan de placeres her i tråden og vi skal prøve at vende tilbage på dem.

God fornøjelse med læsningen.
#350241
Lækkert system men for mig er manglende support for DTS en væsentlig mangel, som min Ambeo trods alt supporter. Men ingen tvivl om, at designet er mega lækkert, MEN prisen er så også derefter…😀
#350243
Det er skuffende at så dyrt et system ikke kan leve op til den bredere stereo og atmos-opevelse. Jeg hørte den i butikken og den har en rigtig god bass, men når man betaler 60.000 og skal betale yderligere for højtalere for at kunne få det helt op, så synes jeg B&O har skudt lidt forkert. De har reklameret ret meget i at det her skulle være all-in-one system (Stage 2.0), men det virker mere ud fra anmeldelser til at være én del af et større setup.
#350250
Umiddelbart ville jeg også betegne det som kernen i et større system og personligt ville jeg helt klart kun lægge pengene, hvis jeg også havde lagt penge til side til for- og baghøjttalere (eller havde nogen i forvejen). Realistisk set, så kunne man nok komme i mål med et sæt Beolab 3 sat til en WiSA-transmitter og noget ala et sæt Beolab 8000 eller Beolab 9 til front, hvis man vil holde prisen lidt nede. Det vil dog stadig være mellem 10 og 20.000 oveni.

Ift. bredden, så kæmper andre soundbars også lidt på dét punkt, men den store fordel skulle så være, at man trods alt KAN tilføje mere bredde ved at købe flere højttalere. Jeg fik ikke sat nogle af mine egne til som fronter og jeg fik desværre først mine BL9 4 dage efter jeg havde leveret Theatre tilbage igen :( Men som jeg også skrev, så var meningen med testen ikke helt at teste et system til hundredetusind-vis af kroner, men primært Theatre som stand-alone. Ellers kunne jeg jo blive ved indtil jeg havde fyldt alle fysiske positioner op :D
#350262
Fedt at der kommer test af de mere "vilde" produkter også

For mig går ideen med soundbar tabt hvis jeg skal tilføje front & baghøjtalere også

Fedt design, men hellere betale 20k til en elektriker der fræser rør ind i væggen & maler bagefter - det giver mere fleksibilitet & fremtidssikring når det nye format kommer til næste år (ikke noget specifikt format, men udviklingen står aldrig stille)
#350269
Tak for en som altid fremragende test her på sitet.
Jeg bliver jo nysgerrig på om jeg skal til at have fronthøjttalere med i mit setup.
Er der nogen der har et setup med 4 højtalere og har hørt forskellen?

Er der gode råd/erfaring med om man skal ændre i bas og diskant i equaliser indstillingen?
#350350
Dejligt at se, at B&O kan finde ud af at lade baghøjttalere og soundbar fungere som separate enheder, når man blot ønsker at høre musik. Jeg ville ønske at man med Sonos kunne vælge at afspille musik udelukkende fra baghøjttalerne, hvis det var det man ønskede.
#350370
Jeg fatter simpelthen ikke at man i det Herrens år 2023 ikke kan finde ud af at inkludere DTS som understøttet format. Tror de fleste vil være enige i at Dolby taber stort i forhold til DTS's mere dynamiske lyd billede. Jeg må indrømme at jeg var meget interesseret i dette setup indtil jeg læste den begrænsning. Hvis de har skåret de få kroner det koster at bruge DTS formatet så er det sikkert flere steder hvor spare kniven har skåret for dybt.
Synd - det kunne have været et fantastisk produkt.