Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#4199
Hejsa!
Nu har jeg bestemt mig for, at jeg vil købe et af de Samung der er meget omtale omkring. Men jeg ved ikke helt hvilket der er bedst, skal lige siges det skal være et 32"

Der er jo fx:
LE-32M61B, LE-32R51B og andre hedder A mens andre hedder T. Men hvilken er bedst lige PT, jeg har tabt lidt overblikket :o

Som en side bemærkning kan jeg oplyse, den skal bruge til at Spille xbox 360, se DVD og TV på. Tvivler på jeg kommer så meget til at koble min pc til den, men man ved aldrig ;)

Mange tak for hjælpen!

Prisen er underordnet, men det er selvfølgelig ikke så fedt at købe en skærm til 2000 mere fordi der er en ny fjernbetjening med!!
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#4224
R51, M51 og R41 er det samme Tv rent teknisk. Det er blot designet og et par andre småting der er til forskel.

M61 er topmodellen. Der tilføjes en R71, hvor det samme som med de tre førnænvte gælder. Altså at designet er forskellen.

Der skulle feter sigende snart dukke en M71 model op, som er forbedret på en række punkter. Det er ikek helt officielt endnu, men der er forlydender om 2-3 uger.

T modeller er typisk discountvarer. Personligt er jeg ikke så overbevist over kvaliteten af dem - hvert fald ikke sammenlignet med R og M serierne.
Som en side bemærkning kan jeg oplyse, den skal bruge til at Spille xbox 360, se DVD og TV på. Tvivler på jeg kommer så meget til at koble min pc til den, men man ved aldrig
Til alle fire ting, vil R og M modeller egne sig fint :)

Konklusion: Køb M61 (eller R71) hvis du vil have den bedste skærm nu. Du kan eventuelt vente på M71, men det er som sagt ikke helt sikkert hvornår den lander herhjemme.
Af Squigy
#4265
Hej allesammen.

Jeg har ligesom Neonode tænkt mig at anskaffe et nyt TV som hovedsageligt skal bruges til en X-box 360, DVD og fjernsyn. Jeg har de sidste par dage surfet rundt og prøvet at finde nogle stykker som jeg synes lyder interessante.

Samsung:
LE 32M51B
LE 32M61B
LE 32R51B

De får alle gode anmeldelser forskellige steder og de ser fantastiske ud, men jeg har også kigget på nogle andre. Jeg synes dog ikke at jeg kan finde nogle anmeldelser eller kommentare til disse.

Sony:
KDL-S32A11E

Hyundai:
Hyundai Vvoun Q320
Hyundai Imagequest Q320 eller Q321 (er det ikke det samme som Vvoun?)

Er der nogle er jer som kan give ris/ros til disse eller skal jeg gå efter et Samsung?

På forhånd tak for hjælpen.

Squigy :)