Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#4028
Hej Alle brugere af Philips med en Selectorbox.

Som jeg kan forstå, så er udsigterne til HDTV rigtig laaaaange hvis man har almindelig KabelTV fra TDC. Jeg kan også forstå at det bedste jeg kan gøre i den retning er at anskaffe en Selector box. Men for det første er den lidt svær at skjule bag fjersynet som sidder på alene vægen (med et antenne stik lige bag) og for det andet så betyder det vel at jeg skal styre hvilket program jeg ser med via Selector fjernbetjeningen. Mens lyd, farver m.m. skal styres med den almindelige fjernbetjening - ikke lige noget som tiltaler mig...

Hvordan har I andre gjort ? kan man f.eks styre kanalerne på selector box via en almindelig Philips fjernbetjening (nogle andre knapper som måske skal programmeres til det, f.eks. fjernbetjeningen mulighed for at styre VCR, DVD, SAT eller andet) som så gør at man kan styre det "hele" med en fjernbetjening ??

p.s. hvad tænker designere dog på når de vil have fjersynet op på vægen og alle tilhørsboxene (Selector, DVD, HD-optager, surround anlæg m.m.) stadig skal stå på traditionel måde og ikke kan hænges fladt på vægen sammen med fjernsynet.....)
Af Datamax
#4433
Nej du kan ikke styre selector med en normal philips fjernb.
skal være universal gerne en god med learn.

Nu skal du nok lige vente en måned med selector hvis du vil have deres hd box med vm + hdpakke med ca 3-4 kanaler,

Med selvfølgelig er de jo billige lige nu sagem60 (gratis ved 12 md canal+) , så hvis ikke du skal have hd lige nu. Er det en billig måde at få mellem eller fuldpakken i digital kvalitet pal(720x576). kanon kvalitet til 32"+(16:9) er selector et must.