17. mar 2006, 13:14
#3993
Hej jeg købte den 11 feb et samsung le32-m61, det viser sig så at tvet har 5 pixelfejl som jeg opdager efter et stykke tids brug.
jeg kontaker samsung d. 6 marts jeg får afvide at ombytnings processen ville gå ret hurtigt.
Tvet bliver afhentet på min adresse den 8. marts. jeg ringer ind til samsungs service partner den 16 marts da jeg godt kunne tænke mig at vide om jeg snart får et nyt tv, finder så ud af at de åbenbart skal forsøge at reparere det og at de ikke engang har kigget på tvet endnu.
dvs tvet har stået ved dem i 8 dage uden at de har kigget på det.
Hvad er jeg egentlig berettiget til når mit tv har pixelfejl? sådan som jeg havde opfattet garantien kunne men enten få et nyt eller pengene tilbage.
jeg kontaker samsung d. 6 marts jeg får afvide at ombytnings processen ville gå ret hurtigt.
Tvet bliver afhentet på min adresse den 8. marts. jeg ringer ind til samsungs service partner den 16 marts da jeg godt kunne tænke mig at vide om jeg snart får et nyt tv, finder så ud af at de åbenbart skal forsøge at reparere det og at de ikke engang har kigget på tvet endnu.
dvs tvet har stået ved dem i 8 dage uden at de har kigget på det.
Hvad er jeg egentlig berettiget til når mit tv har pixelfejl? sådan som jeg havde opfattet garantien kunne men enten få et nyt eller pengene tilbage.