Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Tubaneser
#351782
Hejsa
Jeg har længe gået og ventet på at LG C2 kom ned i pris. Nu har Power det til 11.111 i denne måned.
Jeg har to spørgsmål til eksperterne her 🙏
Skal jeg slå til og købe C2 nu til den pris eller bliver de endnu billigere i nær fremtid? Denne pris er på kanten af min økonomiske formåen🤨

Er der et alternativ til C2 i samme prisklasse? Har Sony et tv som kan konkurrere på pris og kvalitet?
Jeg har tænkt mig at spille PlayStation og jeg ser en del streaming og sport. Stuen er ikke super lys.

På forhånd tak👍
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#351787
Sony har OLED TV i samme klasse, men de er typisk noget dyrere. Jeg synes, at LG C2 er et godt køb til prisen, om end OLED i 65" den ligger en tak højere i år end sidste år pga. den lave efterspørgsel på TV-skærme for tiden.

Det er svært at sige, om prisen falder yderligere, men det er ikke helt udelukket idet sidste års modeller først plejer at være helt udfaset i løbet af sommeren / det tidlige efterår. Der har været nogle butikstilbud på 65" OLED til lavere priser.

Hvis du ikke allerede følger den, så samler vi de bedste tilbud i Tilbudsjagten her: https://www.flatpanels.dk/tilbudsjagten.php
Af henrik.yde
#351790
Tubaneser skrev: 29. maj 2023, 22:19 Hejsa
Jeg har længe gået og ventet på at LG C2 kom ned i pris. Nu har Power det til 11.111 i denne måned.
Jeg har to spørgsmål til eksperterne her 🙏
Skal jeg slå til og købe C2 nu til den pris eller bliver de endnu billigere i nær fremtid? Denne pris er på kanten af min økonomiske formåen🤨

Er der et alternativ til C2 i samme prisklasse? Har Sony et tv som kan konkurrere på pris og kvalitet?
Jeg har tænkt mig at spille PlayStation og jeg ser en del streaming og sport. Stuen er ikke super lys.

På forhånd tak👍
Om der er et alternativ i samme prisklasse ? Ja, der er dette her til 9990,- kr, med stort set samme billedkvalitet:
https://www.proshop.dk/Fladskaerms-TV/P ... 4K/3085542
Af Tubaneser
#351807
Tusinde tak for input👍

Phillips ser også spændende ud.
Hvis udsigten til prisfald er sen sommer eller tidligt efterår, syntes jeg det er for længe. Pengene brænder i lommen😉