Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#351675
Hej jeg har set en på Facebook marketplace som sælger dette Panasonic lz1500 oled tv i 48 tommer.

Det helt nyt i kassen (står han har vundet det)

Hvad vil i mene er en fair pris hvis jeg skulle købe det den koster 14.000,- er det billigste jeg kan finde.
#351677
Er du tvunget til 48" ?? Hvis ikke så gå op til 55" meget mere at vælge imellem og til bedre pris.
Du spørger til en fair pris til det Panasonic du skal købe privat, billigste pris i forretning er som du skriver 14000.
Men hvis du vil have en 48" Pana kan du jo prøve at byde et sted mellem 10 /11 af de lange, ellers må du vente noget på at priserne bliver sat ned.
PS. Personeligt kunne jeg aldrig drømme om at købe en spritny model har altid ventet et års tid plus/minus nogle måneder og sparet ca. halvdelen af vejledende udsalgspris.
#351683
Supergris skrev: 23. maj 2023, 00:30 Et 48" ville jeg aldrig byde hverken 10 eller 11 af de lange, maksimum 4000 kr...
Derfor anbefaler jeg også 55", men hvis trådstarter absolut vil have denne sprit nye 48" kan han ikke få den til kr 4000 det er komplet urealistisk. Men kommer ikke bag på mig du skal hugge mit indspark til trådstarter i smadder ved igen at at plukke i mit indlæg og undlade det andet jeg skriver, som er væsentligt for helheden.
#351684
DavidWebb skrev: 23. maj 2023, 06:21 Lyder voldsomt dyrt blot fordi 48 er en niche størrelse.....alt brugt ("vundet" er også brugt) skal koste halv pris af nyt, i min verden:-)
Nej et sprit nyt tv, som ikke er pakket ud, kan vel næppe betegnes som brugt, bare fordi det er et man har vundet
#351685
Folk er forskellige.....jeg gider ikke købe noget privat for at spare småpenge...hvis du kommer hjem med din "vundne" fladskærm og den ikke virker? Returnere den til varelotteriet?
Hvis jeg kommer hjem med skærm fra stor unavngiven elektronik kæde og den ikke virker? Retur. My2cents....