Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af KimKaos
#351806
Jeg tror man skal lige vente med at fælde dom over S95C/C3/G3/S95L indtil de er gennemtestet osv. og med hensyn til burn-in så viser det jo sig først efter en periode

Burn-in på alm. WOLED har de efterhånden fået mere eller mindre styr på og ingen ved om QD-OLEDs problemer var et once and no more tilfælde eller om de paneler stadigvæk har problemer nu hvor vi er nået til C-serien

Samsung har smidt en heat-sink på og måske med noget smart software er problemet løst´ish

Jeg skal i det mindste have kikket godt og grundigt på G3 med MLA og S95C med heat-sink og så se om det bliver året hvor jeg hopper på OLED bølgen eller om vi skal vente et år mere og så håbe på PHOLED er klar
Af jmeyhoff
#351810
Helt enig og for midrange segmentet bliver det nok kun marginaler bedre end sidste års modeller. Mest spændende bliver det, at se hvad MLA tilføjer og hvornår det siver ned i de billigere rækker.

I tilfælde af C2 vs C3 kan det så koges ned til, at den største forskel er auto dimming funktionen som der er kommet styr på i C3? I forhold til burn-in kan de vel forventes at ligge meget tæt?
Af George1
#351811
Ja auto dimming C3 skulle kunne løses med en updateret firm.
Skulle mene burn in risikoen C2 og C3 er same same, men reelt er det jo kun et gæt, svært at spå især om fremtiden.